Max Beesley w TVP 2

Twoje komentarze przyjaciół, dziewczyn i rodziny Robbiego Williamsa.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Alida
Super Max Robviously Robsessed
Super Max Robviously Robsessed
Posty: 3434
Rejestracja: 22:26, pn, 22.lis 2004
Lokalizacja: Niemcy
Kontaktowanie:

Postautor: Alida » 18:50, ndz, 23.paź 2005

odnosnie Maxa ponawiam pytanie wie moze ktos co z nim? czego w Berlinie nie gral z Robbiem? a jak bylo w Paryzu?
Obrazek
''If God closes the door...he opens the window'';)

Awatar użytkownika
mm
Lekka Robsesja
Lekka Robsesja
Posty: 135
Rejestracja: 23:58, czw, 07.lip 2005
Lokalizacja: London
Kontaktowanie:

Postautor: mm » 19:57, ndz, 23.paź 2005

robbiesradio ? raczej nie, tam moze bylam ze dwa razy dwa lata temu. lol

@Alida moze Max krecil nowy film w LA w tym czasie :roll:

AnneL

Postautor: AnneL » 20:04, ndz, 23.paź 2005

stary czat?

fans supreme? ee

Awatar użytkownika
stokrotka1989
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Posty: 2703
Rejestracja: 12:37, pn, 15.lis 2004
Lokalizacja: Kalisz
Kontaktowanie:

Postautor: stokrotka1989 » 20:39, ndz, 23.paź 2005

no to ja Cie nie spotkalam, bo wczesniej bywalam tylko na robbiesradio ;) nie wiem :P

Awatar użytkownika
mm
Lekka Robsesja
Lekka Robsesja
Posty: 135
Rejestracja: 23:58, czw, 07.lip 2005
Lokalizacja: London
Kontaktowanie:

Postautor: mm » 09:54, pn, 24.paź 2005

AnneL pisze:stary czat?

fans supreme? ee



yep, must be one of those.

AnneL

Postautor: AnneL » 20:10, śr, 02.lis 2005

ale ta kobieta na zdjęciu miała nick sheena ! olśniło mnie dziś

znałam ją jeszcze z oficjalnego czata :P

Wawrzek
Lekka Robsesja
Lekka Robsesja
Posty: 99
Rejestracja: 21:04, czw, 12.sty 2006
Lokalizacja: z Kraka
Kontaktowanie:

Postautor: Wawrzek » 13:45, czw, 02.lut 2006

Max jest aktorem ?? wow fajnie ... widac Rob dobiera wszechstronnie utalentowanych ludzi , chociaz nie wiem jak zagral bo filmu nie widzialem
"It's love
Clean sex joy
I love you
You love my
Hate how it it feels inside... "

Awatar użytkownika
dorka
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 650
Rejestracja: 18:53, wt, 16.lis 2004
Lokalizacja: Maidenhead - Bray- henley- London
Kontaktowanie:

Postautor: dorka » 17:39, śr, 26.kwie 2006

maxi jest aktorem zawsze jak o nim mowa np. w newsach z msn które mi przysyłają na pocztę pisze aktor Max Beesley......
I'm living in UK UK UK....

izka_85

Postautor: izka_85 » 18:22, śr, 26.kwie 2006

A ja tyle razy oglądałam "Torque. Jazda na krawędzi" :D
Ale wtedy jeszcze nie miałam pojęcia kto to taki ten Max Beesley :P Zresztą on tam miał jakąś drobną rolunię :D Ale całkiem niezły z niego przystojniak. Chociaż w porównaniu z Robkiem blednie większość facetów :D :D :D

Awatar użytkownika
Alida
Super Max Robviously Robsessed
Super Max Robviously Robsessed
Posty: 3434
Rejestracja: 22:26, pn, 22.lis 2004
Lokalizacja: Niemcy
Kontaktowanie:

Postautor: Alida » 18:31, śr, 26.kwie 2006

a jak ja bym chciala wiedziec czego teraz nie gra w trasie u Robbka :roll:
Obrazek

''If God closes the door...he opens the window'';)


Wróć do „Przyjaciele, dziewczyny, rodzina”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron