TAKE THE CROWN Nowość 2012

Tutaj przeczytasz najnowsze informacje i możesz je komentować.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Madzik
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Posty: 2082
Rejestracja: 12:39, pn, 27.gru 2004
Lokalizacja: all over the place

Postautor: Madzik » 21:34, pt, 17.sie 2012

http://perezhilton.com/2012-08-17-robbi ... C6nC90aP14
Nowe video !!!!!!!!!!!!!!!!! *_* zdjecia zapowiadaja ,ze wideo bedzie nieziemskie!!!

Awatar użytkownika
Iwonia
Zaawansowana Robsesja
Zaawansowana Robsesja
Posty: 151
Rejestracja: 11:43, ndz, 11.paź 2009
Lokalizacja: opolskie

Postautor: Iwonia » 23:49, pt, 17.sie 2012

Hmm...! Spotkać tego Anioła.. :shock:

Awatar użytkownika
Andulka
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 1489
Rejestracja: 22:01, śr, 07.gru 2005
Lokalizacja: Niemcy
Kontaktowanie:

Postautor: Andulka » 09:55, sob, 18.sie 2012

Siwiutki nasz Robert 8) . Ale musze powiedziec, ze wyglada- GRRrrrrr :lol:

Awatar użytkownika
Gringo
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 570
Rejestracja: 17:48, śr, 28.mar 2007
Lokalizacja: Małogoszcz
Kontaktowanie:

Postautor: Gringo » 06:46, czw, 23.sie 2012

Ja jestem ciekaw w jaki sposób połączą w klipie Roba w zbroji i Roba w różowym garniturze, w ogóle mi się to nie kleji.

Ale zapowiada się, że nie będzie to zwykły teledysk. :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Iwonia
Zaawansowana Robsesja
Zaawansowana Robsesja
Posty: 151
Rejestracja: 11:43, ndz, 11.paź 2009
Lokalizacja: opolskie

Postautor: Iwonia » 11:46, czw, 23.sie 2012

Też się zastanawiam ,bo zdjęcia dają wrażenie kompletnie różnych sytuacji.Intrygujące i pewnie Robert kolejny raz zaskoczy.. :lol: Czekam i już się cieszę!

Awatar użytkownika
Gringo
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 570
Rejestracja: 17:48, śr, 28.mar 2007
Lokalizacja: Małogoszcz
Kontaktowanie:

Postautor: Gringo » 07:26, pt, 24.sie 2012

Wiedzcie, że już się coś dzieje :!: :!: :!:

http://muzyka.wp.pl/title,Robbie-Willia ... omosc.html

No i znowu nie będe mógł spać.
Obrazek

Awatar użytkownika
Monia
Fan
Fan
Posty: 30
Rejestracja: 17:46, pn, 02.sty 2012

Postautor: Monia » 13:55, pt, 24.sie 2012

Zapowiada się wspaniały początek września. :) Nowy album nazywa się "Mind", z tego co można zobaczyć na stronie. Już nie mogę się doczekać, a tym bardziej czekam na trasę koncertową. :D
Come on hold my hand,
I wanna contact the living.

Awatar użytkownika
Vanica
Fan
Fan
Posty: 11
Rejestracja: 18:39, ndz, 11.mar 2012
Lokalizacja: WLKP

Postautor: Vanica » 17:19, pt, 24.sie 2012

Monia pisze:Zapowiada się wspaniały początek września. :) Nowy album nazywa się "Mind", z tego co można zobaczyć na stronie. Już nie mogę się doczekać, a tym bardziej czekam na trasę koncertową. :D


nie tylko Ty... :D oczekiwanie w napięciu trwa :wink:

Awatar użytkownika
marek
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum
Posty: 354
Rejestracja: 16:41, czw, 01.wrz 2005
Lokalizacja: chorzow
Kontaktowanie:

Postautor: marek » 18:36, wt, 28.sie 2012

no nareszcie
:D
Obrazek

Awatar użytkownika
Monia
Fan
Fan
Posty: 30
Rejestracja: 17:46, pn, 02.sty 2012

Postautor: Monia » 20:20, wt, 28.sie 2012

Daty koncertów we wrześniu znane. Niestety, tylko Wielka Brytania i Irlandia. Czekamy na Polskę :)
Come on hold my hand,

I wanna contact the living.

Awatar użytkownika
Madzik
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Posty: 2082
Rejestracja: 12:39, pn, 27.gru 2004
Lokalizacja: all over the place

Postautor: Madzik » 16:53, pt, 31.sie 2012

za leniwy na trase po UE? :> hajsem sypna pojedzie w trase ^^ aaaa czekam na nowe plywiwo :D

Awatar użytkownika
Gringo
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 570
Rejestracja: 17:48, śr, 28.mar 2007
Lokalizacja: Małogoszcz
Kontaktowanie:

Postautor: Gringo » 07:03, pn, 03.wrz 2012

No i gdzie ta premiera, bo ja tu usiedzieć już nie mogę.

Macie jakieś info? Jakieś radio czy cuś?
Obrazek

Awatar użytkownika
Monia
Fan
Fan
Posty: 30
Rejestracja: 17:46, pn, 02.sty 2012

Postautor: Monia » 20:55, pn, 03.wrz 2012

Premiera albumu (przynajmniej w Wielkiej Brytanii na razie) będzie 5 listopada, a nazwa albumu to jednak Take The Crown, nie Mind.
Singiel promujący: "Candy" wyjdzie 29 października.
Zapowiedź na stronie internetowej Roba dotyczyła tylko najwyraźniej zmiany szaty graficznej strony - na resztę trzeba zaczekać.
Trasa koncertowa - w 2013 r., niedługo powinno pojawić się więcej informacji.
No i jeżeli ktoś ma ochotę, na amazon.co.uk można już zamówić płytę :D Dostępna wersja z płytą DVD i dwoma dodatkowymi piosenkami.
Come on hold my hand,

I wanna contact the living.

Awatar użytkownika
...Aguśka...
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Posty: 1950
Rejestracja: 15:54, ndz, 20.lis 2005
Lokalizacja: Będzin

Postautor: ...Aguśka... » 09:12, wt, 04.wrz 2012

Ma już to ktoś tak wogóle?
Obrazek

Awatar użytkownika
Gringo
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 570
Rejestracja: 17:48, śr, 28.mar 2007
Lokalizacja: Małogoszcz
Kontaktowanie:

Postautor: Gringo » 15:39, pn, 10.wrz 2012

No i jak Wam się podoba ''Candy" ?

http://www.youtube.com/watch?v=XRmNazj0b3w


Mnie załapało :spiew: :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Vanica
Fan
Fan
Posty: 11
Rejestracja: 18:39, ndz, 11.mar 2012
Lokalizacja: WLKP

Postautor: Vanica » 16:53, pn, 10.wrz 2012

Też właśnie chciałam wstawić ten link :roll:
Cóż, piosenka jest dokładnie taka jak się nazywa - 'Candy' jak nic :D
Stwierdzam, że po całym okropnym dniu w pracy odstresowała mnie totalnie, więc też mogę powiedzieć, że załapało i z głowy nie wychodzi :spiew:

Awatar użytkownika
Iwonia
Zaawansowana Robsesja
Zaawansowana Robsesja
Posty: 151
Rejestracja: 11:43, ndz, 11.paź 2009
Lokalizacja: opolskie

Postautor: Iwonia » 19:36, pn, 10.wrz 2012

Wiecie co....F A J N E!!!! :taniec: :ok: Radosne i będzie przebój jak sądzę.Trzymam kciuki,niech się pnie na listach przebojów!

Awatar użytkownika
Monia
Fan
Fan
Posty: 30
Rejestracja: 17:46, pn, 02.sty 2012

Postautor: Monia » 00:17, wt, 11.wrz 2012

Teledysk do "Candy" już jest! :D

https://www.youtube.com/watch?v=gtOV7bp ... r_embedded

Co o nim myślicie?
Piosenka jest świetna, nie może mi wyjść z głowy... :)

Robbie powrócił!
Come on hold my hand,

I wanna contact the living.

Awatar użytkownika
Madzik
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Posty: 2082
Rejestracja: 12:39, pn, 27.gru 2004
Lokalizacja: all over the place

Postautor: Madzik » 15:10, wt, 11.wrz 2012

Piosenka jest świetna!! Super , czuje ze hit będzie i Robert Wielki powróci :) Teledysk jest bardzo zabawny i pomysłowy. Kaya jest sliczna, Robert wygląda przepięknie w różowym ;) Jestem bardzo miło zaskoczona i czekam na płytę !

Awatar użytkownika
Nika
Lekka Robsesja
Lekka Robsesja
Posty: 60
Rejestracja: 09:45, wt, 02.sie 2011
Lokalizacja: Solec Kujawski - Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Postautor: Nika » 21:08, wt, 11.wrz 2012

Nie dość, ze mam dzis slaby dzien to jeszcze okazuje sie ze strasznie zaniedbalam sprawy Robowe i forum i czuje sie z tym jeszcze gorzej. Wstyd mi ze nie wiedzialam o nowej piosence, ale jest WSPANIAŁA <3
"Hello. Did you miss me?
I know I'm hard to resist
Y'all can come and help me pick the sweetcorn out of this.
It's hard to be humble
When you're so fucking big
Did you ever meet a sexier male chauvinist pig"


Wróć do „Newsy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron