Rob zatęsknił za swingiem

Tutaj przeczytasz najnowsze informacje i możesz je komentować.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
<<DomiNika>>
Zaawansowana Robsesja
Zaawansowana Robsesja
Posty: 216
Rejestracja: 11:31, ndz, 20.sie 2006
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: <<DomiNika>> » 14:09, pt, 15.wrz 2006

magnes pisze:swinguj Robciu swinguj :wink: uszlachetnia cie to bardzo :D


tak, to prawda :D nabiera wtedy takiej powagi... chociaż "wychodą" z niego te typowe "luźne" zachowania typu wycieranie noska o rękaw :wink:
I'm lovin' ANGELS instead... / NO REGRETS-they only hurt...

Mav

Postautor: Mav » 14:08, sob, 16.wrz 2006

Robert Peter Williams - "Swing When You're Singing"
release: 2007

1. Besame Mucho (Dean Martin)
2. When I Get Low, I Get High (Ella Fitzgerald & Chic Webb)
3. It Don't Mean A Thing (If It Ain't Got That Swing) (Duke Ellington)
4. Swinging On The Star (Bing Crosby)
5. Artists And Models (Dean Martin)
6. When You're Smiling (Frank Sinatra)
7. The Big Blue Sky (Dean Martin)
8. Fools Rush In (Glenn Miller)
9. Minnie The Moocher (Cab Calloway)
10. The Birth Of Blues (Frank Sinatra)
11. Happy Feet (Dean Martin)
12. You Must Have Been A Beautiful Baby (Bing Crosby)
13. Easy Living (Billie Holiday)
14. The Way You Look Tonight (Sammy Dawis Jr)
15. Beau James (Dean Martin)
16. My Rifle, My Pony And Me ;) (Dean Martin)

Tak by mogła wyglądać płyta moich marzeń. Moje swingowe TOP 15 i jako hidden track nr 16 - country song, którą Dean śpiewa w kultowej scenie "Rio Bravo". To by był totalny odjazd :) Mógłby to śpiewać z Jonny'm :twisted:

Albo... gdyby Rob nagrał nie covery, ale napisał sam piosenki i udowodnił, że klasyczny jazz żyje :) To by się wtedy działo!

Awatar użytkownika
Kaska
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 895
Rejestracja: 03:32, śr, 04.sty 2006
Lokalizacja: Gliwice

Postautor: Kaska » 14:54, sob, 16.wrz 2006

Mav! Przez Ciebie dostanę zawału!! Już myślałam, że uruchomiłas wszystkie dostępne Ci źródła i dotarłaś do strzeżonych pilnie robowych informacji!! I tak się ucieszyłam... ;) :D
Dobór piosenek wprost idealny ale ja nie zrobiłabym "Rio Bravo" hidden... ja puściłabym to jako pierwszy singiel promujący i wtedy Rob miałby moją dozgonną miłość (tak jakby już jej nie miał ;) ) bo ubóstwiam tą piosenkę!!!! :D:D:D:D
Oh Lord! Make me pure... but not yet :)
Cass

Obrazek

Mav

Postautor: Mav » 15:18, sob, 16.wrz 2006

"My Rifle..." na singiel! To jest myśl! Nie ma to jak wszechstronność. Tylko czekać na album soulowy/rockowy :) (Rob + soul = mieszanka idealna). Nie ma to jak się zagalopować...

A post był obliczony na wywoływanie zawału :twisted: Wiesz, wrodzona wredota.

Ps. Gdyby, uruchomiła wszystkie dostępne mi robowe źródła, to co to by była za niespodzianka, ten nowy album... 8)

Awatar użytkownika
Geffarda
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 979
Rejestracja: 14:22, sob, 04.lut 2006
Lokalizacja: Whitestok
Kontaktowanie:

Postautor: Geffarda » 15:28, sob, 16.wrz 2006

heh też na początku pomyślałam ze to płytka Roba swingowa :lol:
Mav jeszcze kilka osób tu zajrzy o słabszych nerwach i ... bedziemy forum z najwiekszymi zawałowcami :P
Ale tak na poważnie to hmm...no nie znam wszystkich utworow ale czesc ktora znam mi sie podoba i gdyby je Robb zaspiewał to było by ohh....niebiańsko :zakochana: i kolejny koncert Live at Royal Albert Hall :zakochana: :zakochana: <odlooot>
Obrazek

Awatar użytkownika
Sylver_Star
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Posty: 1880
Rejestracja: 16:38, śr, 31.sie 2005
Lokalizacja: Cz-wa
Kontaktowanie:

Postautor: Sylver_Star » 15:31, sob, 16.wrz 2006

zawał! serio myślałam że to już ofic. spis piosenek :lol: Mav Ty głuptasie, ubije Cie chyba :lol: ;)
Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Truman
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 556
Rejestracja: 13:44, sob, 14.sty 2006
Lokalizacja: Seaheaven Island
Kontaktowanie:

Postautor: Truman » 16:23, sob, 16.wrz 2006

Więcej Toma Jonesa!! Więcej Toma Jonesa!! Więcej Toma Jonesa!!
Niech Robbie Swinguje z Tomem Jonesem!! Maaarsz!
HomeComing

Mav

Postautor: Mav » 18:29, sob, 16.wrz 2006

Jonesa nie lubię, ale jest taka świetna piosenka, którą śpiewali Frank & Dean: "Love Is Just Around The Corner". Albo jeszcze jedna: "My Kind Of Girl". Po prostu zwalają z nóg.

Frank i Dean wyglądają razem genialnie na scenie, pasują do siebie idealnie. A Rob z Tomem też nieźle dali czadu na Britsach, może i mogliby się zgrać w swingowym repertuarze.

A jeśliby zapragnęli pani do towarzystwa, jest taka piosenka "Let There Be Love", którą wspomniani wyżej panowie śpiewali z Judy Garland. Brzmi nieziemsko. To Rob i Tom mogliby sobie znaleźć jakąś laseczkę - Krall, Jones, Stone, Horrocks. czy inną Kidman ;)

Awatar użytkownika
Sylver_Star
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Posty: 1880
Rejestracja: 16:38, śr, 31.sie 2005
Lokalizacja: Cz-wa
Kontaktowanie:

Postautor: Sylver_Star » 18:46, sob, 16.wrz 2006

Mav pisze:Jonesa nie lubię, ale jest taka świetna piosenka, którą śpiewali Frank & Dean: "Love Is Just Around The Corner".


przypomniala mi sie piosenka "there are just bad things around the corner" :lol:
Obrazek



Obrazek

Awatar użytkownika
Mrs.Laydee
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 689
Rejestracja: 09:54, śr, 27.kwie 2005
Lokalizacja: zielona góra
Kontaktowanie:

Postautor: Mrs.Laydee » 18:51, sob, 16.wrz 2006

Sylver_Star pisze:przypomniala mi sie piosenka "there are just bad things around the corner" :lol:

mi tak samo i od razu zaczęłam się śmiać :lol: co do listy też mi się podoba, może chociaż w połowie trafiłaś Mav, kto wie, fajnie by było 8)
*no, przesadzili teraz
świat się kończy, czas umierać.

Mav

Postautor: Mav » 19:00, sob, 16.wrz 2006

Fakt, podobieństwo tytułów niezamierzone ;)

Nie sądzę, żebym trafiła. To jest moje marzenie. Prędzej można trafić, gdyby się zastanowić co się Robowi podoba. Chociaż, z drugiej strony Rob kocha Dean'a, może coś zaśpiewa :)

Awatar użytkownika
ammanda
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 1136
Rejestracja: 15:08, sob, 02.kwie 2005
Lokalizacja: Gliwice/Wrocław
Kontaktowanie:

Postautor: ammanda » 21:36, sob, 16.wrz 2006

Melduje się kolejna osoba z zawałem...Mav...oby Twoje marzenia w prawdę się obróciły :lol:
Obrazek
19.07.2006 - Budapest - My First Rob's
Concert - The best day of my life

Awatar użytkownika
Andulka
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 1489
Rejestracja: 22:01, śr, 07.gru 2005
Lokalizacja: Niemcy
Kontaktowanie:

Postautor: Andulka » 21:39, sob, 16.wrz 2006

No ja tez prawie zeszlam z tego swiata-hihih...ale fajny zestawik :wink:

Mav

Postautor: Mav » 23:02, sob, 16.wrz 2006

Spoko, krótkotrwały i silny stres jest dobry dla zdrowia dla osób w odpowiednio młodym wieku. Działa mobilizująco i pobudzająco. A że we wrześniu w szkole nudy, studia w ostatniej fazie lenistwa, to ktoś Wam tę dawkę niezbędną dla zdrowia musi zapewnić. Wzięłam to na siebie. Podziękowania na pm ;)

Jak tak sobie patrzę na tę listę i myślę ile boskich piosenek na nią nie weszło... ech.

Ale i tak najwspanialej by było, gdyby Rob przy pomocy Steve'a Sidwella napisał nowe piosenki. Czemu nie, czemu nie? Już kilka okołoswingowych stworzył. Duecik z Ross Stone był mocno napiętnowany jazzem...i kilka b-sidów...

ajka74

Postautor: ajka74 » 16:10, ndz, 17.wrz 2006

lista piosenek jak najbardziej trafna :)
ale w sumie to jestem za tym, by Rob nie śpiewał coverów tylko napisał swoje własne piosenki, byłoby to baaaaardzo ciekawe....
chociaż ze 2 covery mogłyby sie na płycie znaleźć np. Fools rush in i The way you look tonight

Mav

Postautor: Mav » 16:24, ndz, 17.wrz 2006

Ciekawa jestem czy dałby radę czysto zaśpiewać "Fools Rush In". Jest cholernie (ch***nie?) trudna, a na "Swingu..." miał kilka potknięć w łatwiejszych piosenkach. Ale z drugiej strony teraz śpiewa o niebo lepiej niż pięć lat temu.

Awatar użytkownika
klaudia
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum
Posty: 486
Rejestracja: 16:32, sob, 25.lut 2006
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Postautor: klaudia » 16:55, ndz, 17.wrz 2006

Nawet jak Robbus fałszuje to swingowe piosenki wychodza mu tak jak nikomu innemu. Uwielbiam swing i czasy Deana,Franka i Davisa jr w Rat pack byli cudowni. Błagam Robbciu nagraja swingowa plyte :D :D :D
Obrazek

Awatar użytkownika
magnes
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum
Posty: 327
Rejestracja: 20:02, wt, 14.lut 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: magnes » 20:14, wt, 19.wrz 2006

tak sobie pomyslałam czy Rob nie nagrałby "Hey Mambo" tak jak uczynil to Dean Martin. :lol: wiem ze to nie swing, ale za to jajo pierwszorzedne czyli to co Rob lubi najbardziej :D mogloby byc jako hidden track czy b-side :wink:
what shade of insanity
keeps leading you back to me?

Obrazek

Awatar użytkownika
...Aguśka...
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Posty: 1950
Rejestracja: 15:54, ndz, 20.lis 2005
Lokalizacja: Będzin

Postautor: ...Aguśka... » 13:18, pn, 16.kwie 2007

NO i widzicie jednak bedzemy mieli płytkę ze Swingiem. Może nie koniecznie z listą jaka podała Mav ale " Let's Swing Again..." zbilża sie coraz większymi krokami :lol2: Robuś bedzie tak pięknie śpiewał jak zwykle :lol2:
Obrazek

ajka74

Postautor: ajka74 » 13:28, pn, 16.kwie 2007

Aguśka a widziałaś oficjalne potwierdzenie ?? no bo ja juz głupieje od tych newsów :D


Wróć do „Newsy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron