Robowy telefon w Era GSM

Tutaj przeczytasz najnowsze informacje i możesz je komentować.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Magda
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum
Posty: 432
Rejestracja: 07:46, śr, 22.lis 2006

Postautor: Magda » 06:10, pn, 09.lip 2007

Madzia16pl pisze:wiec choc troche zrobie go Robbowym Smile

dokladnie tak jak ja :) mam klapke, tapety Robbiego i dzwonki(sama robilam) :) moze to nie jest to SE300i tylko SE530i to mi zawsze troche przypomina Robowy telefon:)
Obrazek

Gość

Postautor: Gość » 06:55, pn, 09.lip 2007

ja mam SE300i ale nie Robową edycję :D
qumpela ma ja mam zwykły czarny, przeładowany tapetami Roberta.
qumpela nie przepada za Robem i powiedziała mi że możemy sie zamienić za obudowy :D

Awatar użytkownika
Madzia16pl
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum
Posty: 320
Rejestracja: 23:40, śr, 14.gru 2005
Lokalizacja: Siedlce
Kontaktowanie:

Postautor: Madzia16pl » 12:58, pn, 09.lip 2007

Szkoda, ze ja nie mam zadnego znajomego badz znajomej z taki telefonikiem :D Chetnie bym sie zamienila :)
Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
<<DomiNika>>
Zaawansowana Robsesja
Zaawansowana Robsesja
Posty: 216
Rejestracja: 11:31, ndz, 20.sie 2006
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: <<DomiNika>> » 12:45, pt, 03.sie 2007

..no nie wiem czy ktoś by się zamienił :wink: chyba, że posiadaczem Robowego telefonu byłaby osoba niebedąca fanem... hehe :) ...kurczę, telefonik kusi, naprawdę... ale nie ma to jak NOKIA> kocham te telefony: proste w obsłudze i wytrzymałe na wszelkie upadki(...) :wink:
I'm lovin' ANGELS instead... / NO REGRETS-they only hurt...

Awatar użytkownika
Morris Moss
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 1427
Rejestracja: 23:06, pn, 26.lut 2007
Lokalizacja: Księstwo Łowickie

Postautor: Morris Moss » 09:41, wt, 28.sie 2007

Jak tak czytałem od połowy ten temat to wychodzi na to, że w erze jest tylko z wytłoczonym logo. Czyli takiego
Obrazek
w tej sieci nie ma?
Coraz poważniej myślę o jego kupnie, ale interesuje mnie wyłącznie ten powyżej.

Awatar użytkownika
Agnieszka
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 1144
Rejestracja: 18:47, pn, 31.lip 2006
Lokalizacja: Krosno
Kontaktowanie:

Postautor: Agnieszka » 09:54, wt, 28.sie 2007

Nie ma...były, ale się skończyły :( Cały czas śledze, bo też taki podobny chce i umowa kończy mi się za dwa miesiące, ale w obecnych ofertach Ery nie ma go, są tylko te najzwyklejsze W300i srebrne...Nie wiem jak w innych sieciach, bo dla mnie tylko ta istnieje 8)
Obrazek

Something beautiful will come your way:)

JoannaD_arc

Postautor: JoannaD_arc » 10:56, wt, 28.sie 2007

W erze naklejek takich ja nie dostała, ale mozna je sobie dokupić, od czasu do czasu pojawiaja sie na ebay-u. Bo telefon, jaki pokazałeś, to nie jest specjalna obudowa, tylko obudowa normalną z naklejona specjalną robową naklejką.

Awatar użytkownika
Morris Moss
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 1427
Rejestracja: 23:06, pn, 26.lut 2007
Lokalizacja: Księstwo Łowickie

Postautor: Morris Moss » 12:25, wt, 28.sie 2007

JoannaD_arc pisze:W erze naklejek takich ja nie dostała, ale mozna je sobie dokupić, od czasu do czasu pojawiaja sie na ebay-u. Bo telefon, jaki pokazałeś, to nie jest specjalna obudowa, tylko obudowa normalną z naklejona specjalną robową naklejką.

Acha, to ja nie wiedziałem, że to tylko naklejka. Fajna jest. Szkoda, że takich do Alcateli nie robią. :D Mógłby mi ktoś podać orientacyjną canę tego telefonu w erze.

ajka74

Postautor: ajka74 » 12:53, wt, 28.sie 2007

Morris wszystko zależało od abonamentu przy telefonie Robowym, ja kupiłam za 199 PLN przy abonamencie 70PLN

teraz to wiem ze napewno zwykły W300i jest w orange za 1 PLN

w erze już go chyba nie mają
robowy można kupić na allegro, często się pojawiają, ale to wydatek ok. 400 PLN

Awatar użytkownika
Morris Moss
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 1427
Rejestracja: 23:06, pn, 26.lut 2007
Lokalizacja: Księstwo Łowickie

Postautor: Morris Moss » 13:06, wt, 28.sie 2007

ajka74 pisze:Morris wszystko zależało od abonamentu przy telefonie Robowym, ja kupiłam za 199 PLN przy abonamencie 70PLN

teraz to wiem ze napewno zwykły W300i jest w orange za 1 PLN

199 zł to nie jest duża suma, ale najgorsze, że to abonament. Nie stać byłoby mnie płacić 70zł na miesiąc. Najgorsze, że tego telefonu nie ma w ogóle na stronie ery. Chyba dzisiaj pójdę do salonu i się o niego spytam.

Zwykły w300i jest w orange, ale w abonamencie. 130zł na miesiąc. :?

Awatar użytkownika
Morris Moss
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 1427
Rejestracja: 23:06, pn, 26.lut 2007
Lokalizacja: Księstwo Łowickie

Postautor: Morris Moss » 19:14, śr, 29.sie 2007

Dzisiaj byłem w dwóch salonach ery w Łowiczu i pytałem o Robowy telefon. Niestety w żadnym nie było i zdaje się, że już nie będzie. Do każdego sklepu doszła tylko 1 dostawa SE w300i RW, a głupi ludzie dostali małpiego rozumu na punkcie tych SE w300i i kupowali, nie patrząc czy Robertowy czy zwykły. W jednym myśleli, że jeszcze mają, ale wyszło potem na to, że się pomylili, a w innym była bardzo miła pani i pan, którzy znali się na rzeczy i sobie porozmawialiśmy o Robercie :D . Ale co z tego jak telefonu nie było.

A to znów co za telefony? :mysle:
Obrazek
Obrazek

JoannaD_arc

Postautor: JoannaD_arc » 19:17, śr, 29.sie 2007

Jak juz mieli wykupione za ciezko kase prawo do jego wizerunku, to dlaczego mieli by sobie nie poszalec ;)

Awatar użytkownika
Morris Moss
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 1427
Rejestracja: 23:06, pn, 26.lut 2007
Lokalizacja: Księstwo Łowickie

Postautor: Morris Moss » 19:21, śr, 29.sie 2007

To byłoby coś świetnego. Jak nie ten to inny. :D Ciekawe czy będą w Polsce.

JoannaD_arc

Postautor: JoannaD_arc » 19:41, śr, 29.sie 2007

Ale on to tylko roba na pudelku pewnie ma ;) Moze dzwonek ;) To juz fajniej kupic zwykłego SE W300i dokupic sobie naklejki i klapke tylnia ;)

Awatar użytkownika
agata_92
Zaawansowana Robsesja
Zaawansowana Robsesja
Posty: 222
Rejestracja: 17:19, pn, 06.sie 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Postautor: agata_92 » 15:48, sob, 22.wrz 2007

czekam na wiecej informacji o Robowych telefonach, bo wygladaja fajnie a jak maja dodatki z robbiem to musza juz byc bardzo fajne :D
Obrazek

"Life's too short for doing things you don't enjoy" - RW

Awatar użytkownika
zeniu007
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 856
Rejestracja: 23:23, wt, 13.lut 2007
Lokalizacja: Piła / Newbury ( UK )
Kontaktowanie:

Postautor: zeniu007 » 15:51, sob, 22.wrz 2007

agata_92 ale na jakie informacje konkretnie czekasz?
Obrazek

Awatar użytkownika
agata_92
Zaawansowana Robsesja
Zaawansowana Robsesja
Posty: 222
Rejestracja: 17:19, pn, 06.sie 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Postautor: agata_92 » 15:53, sob, 22.wrz 2007

zeniu007 np. na to czy bedzie w polsce bo nie moge nic takiego znaleść na stronie ery...
Obrazek



"Life's too short for doing things you don't enjoy" - RW

Awatar użytkownika
zeniu007
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 856
Rejestracja: 23:23, wt, 13.lut 2007
Lokalizacja: Piła / Newbury ( UK )
Kontaktowanie:

Postautor: zeniu007 » 15:57, sob, 22.wrz 2007

agata_92 przecież ten telefon juz był w Polsce, wcześniej o tym pisali... W Anglii tez już go nie ma :( Miałem możliwość załatwiania tego telefonu dla ludzi z forum, ale chętnych nie było.
Obrazek

Awatar użytkownika
agata_92
Zaawansowana Robsesja
Zaawansowana Robsesja
Posty: 222
Rejestracja: 17:19, pn, 06.sie 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Postautor: agata_92 » 16:10, sob, 22.wrz 2007

Sory, zeniu007 to ja sie juz zakręciłam, mówisz o Sony ericssonach W810i oraz W850i?
Obrazek



"Life's too short for doing things you don't enjoy" - RW

Awatar użytkownika
zeniu007
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 856
Rejestracja: 23:23, wt, 13.lut 2007
Lokalizacja: Piła / Newbury ( UK )
Kontaktowanie:

Postautor: zeniu007 » 16:14, sob, 22.wrz 2007

agata_92 o kurde, ja mówię o W300i -> tym pierwszym ze specjalną edycją RW. O innych też coś czytałem, ale nie byłem specjalnie zainteresowany... Przepraszam za zamieszanie Agata :wink:
Obrazek


Wróć do „Newsy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron