intensivecare.robbiewilliams.pl

Jesteśmy otwarci na Wasze komentarze naszej strony.
Awatar użytkownika
Radek83
Administrator Forum
Posty: 1249
Rejestracja: 22:51, pn, 08.lis 2004
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

intensivecare.robbiewilliams.pl

Postautor: Radek83 » 14:23, pt, 15.lip 2005

Na stronie
http://www.intensivecare.robbiewilliams.pl
już od dziś można będzie śledzić najnowsze informacje o albumie "Intensive Care" (mam nadzieje, że taka będzie nazwa :wink: )
W miarę ukazywania się nowych doniesień pojawiać się tam będą aktualne informacje o płycie, singlach czy trasie koncertowej.
Obrazek

Awatar użytkownika
Magda_76
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 1416
Rejestracja: 22:15, sob, 19.lut 2005
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Magda_76 » 15:10, pt, 15.lip 2005

Świetnie Radku!
Wszystko podstawiasz Nam pod noski. Dzięki!!!
Obrazek

pixie

Postautor: pixie » 16:20, pt, 15.lip 2005

dziękuje!! fajnie nowe info o płytce...:P

Awatar użytkownika
Kate
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 619
Rejestracja: 16:55, pt, 19.lis 2004
Lokalizacja: somewhere beyond the sea...

Postautor: Kate » 17:09, pt, 15.lip 2005

Bardzo fajnie!!! Tylko daj jakiś link na głównej stronie.

Nie widzę też linku do karaoke. Każdy kto po raz pierwszy wchodzi na stronę musi od razu wszystko widzieć. Nie będzie czytał całego forum z poszczególnymi informacjami o nowościach :wink:
podpis był za wysoki i został usuniety.

Awatar użytkownika
Radek83
Administrator Forum
Posty: 1249
Rejestracja: 22:51, pn, 08.lis 2004
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Radek83 » 18:31, pt, 15.lip 2005

Niedługo zmieni się trochę strona startowa , tam gdzie jest wybór języka.
Tam pojawią się linki do innych stron będących częścią robbiewilliams.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
stokrotka1989
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Posty: 2703
Rejestracja: 12:37, pn, 15.lis 2004
Lokalizacja: Kalisz
Kontaktowanie:

Postautor: stokrotka1989 » 11:47, sob, 16.lip 2005

Radek, za kazdym razem mnie zadziwiasz, swietnie prowadzisz ta strone ;) dzieki :D

Awatar użytkownika
Kate
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 619
Rejestracja: 16:55, pt, 19.lis 2004
Lokalizacja: somewhere beyond the sea...

Postautor: Kate » 12:43, ndz, 17.lip 2005

I jeszcze prosiłabym o jedno. O uaktualnienia w płytach i ksiązkach.
Nie ma tam nic o nobody someday i somebody someday. Nie wiem co jest czym no i chciałam sprawdzić, ale na naszej stronie nic o tym nie ma. Poza tym jest jeszcze płyta cd do słuchania z knebworth.
podpis był za wysoki i został usuniety.

Awatar użytkownika
bart
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum
Posty: 335
Rejestracja: 21:09, ndz, 09.sty 2005
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: bart » 13:45, ndz, 17.lip 2005

Bardzo fajnie !!!!!!!!!
SUPER pomysł!!!!!!!!
:D :) 8) :wink:
Please Be Gentle I'm Still Learning-Advertising Space
Robbie Williams Jest THE BEST!!!!!!!!!
Robbie WE LOVE YOU!!!

pixie

Postautor: pixie » 13:52, ndz, 17.lip 2005

coraz lepiej....

Awatar użytkownika
Kate
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 619
Rejestracja: 16:55, pt, 19.lis 2004
Lokalizacja: somewhere beyond the sea...

Postautor: Kate » 14:05, pn, 18.lip 2005

Radek co Ty na to? :)
podpis był za wysoki i został usuniety.

Awatar użytkownika
Radek83
Administrator Forum
Posty: 1249
Rejestracja: 22:51, pn, 08.lis 2004
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Radek83 » 14:55, pn, 18.lip 2005

Mysle ze do konca wrzesnia wszystko bedzie bardziej aktualne.
Duzo osob z redakcji wyjechalo na wakacje. Czesc z nas dopiero wyjedzie. Po wakacjach powinno byc wiecej czasu. Jesli ktos chce teraz pomoc moze wyslac informacje na moj email. Ja postaram sie wtedy szybciej zamiescic info. na stronie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kate
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 619
Rejestracja: 16:55, pt, 19.lis 2004
Lokalizacja: somewhere beyond the sea...

Postautor: Kate » 16:46, pn, 18.lip 2005

Dziwczyny macie okazję się sprawdzić! Przecież dostałyście się do szkół dziennikarskich :wink: :D
podpis był za wysoki i został usuniety.

Awatar użytkownika
Radek83
Administrator Forum
Posty: 1249
Rejestracja: 22:51, pn, 08.lis 2004
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Radek83 » 11:00, czw, 25.sie 2005

Jak Wam sie podoba nowa kolekcja z RobShopu "I LOVE RW" ?

oto niektóre z rzeczy jakie mozna kupic:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Magda_76
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 1416
Rejestracja: 22:15, sob, 19.lut 2005
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Magda_76 » 12:24, czw, 25.sie 2005

Może trzebaby kupić takie koszulki na koncert do Berlina :lol2:
Obrazek


Wróć do „Komentuj naszą stronę internetową”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron