Robbie i TT znowu razem!

Jeśli informacja nie jest pewna to miejsce dla niej.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Gringo
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 570
Rejestracja: 17:48, śr, 28.mar 2007
Lokalizacja: Małogoszcz
Kontaktowanie:

Postautor: Gringo » 20:24, czw, 15.lip 2010

Błagam nie :!: :!: :!: :beczy:

Ale podobno tylko na rok :twisted:
Obrazek

Awatar użytkownika
Andulka
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 1489
Rejestracja: 22:01, śr, 07.gru 2005
Lokalizacja: Niemcy
Kontaktowanie:

Postautor: Andulka » 20:51, czw, 15.lip 2010

Dziekuje Aguska , ze mnie przenioslas 8) . Juz nie bede tlumaczyc chyba bo juz jest wazniejszy link. Dam go jeszcze raz...jakby ktos przegapil.
Tutaj juz potwierdzony powrto Roba do TT ( na dole filmik):
http://www.takethat.com/

Awatar użytkownika
...Aguśka...
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Posty: 1950
Rejestracja: 15:54, ndz, 20.lis 2005
Lokalizacja: Będzin

Postautor: ...Aguśka... » 20:59, pt, 16.lip 2010

Sama w to troche nie wierze . Ten temat został napisany dla zgrywy. Wymyślony wieki temu, kiedy jeszcze sie mi chciało wygłupiać, kiedy była Kingus i cala masa inny ludzi. A tu nagle taki szok :roll:

Kinguś, gdziekolwiek jesteś, to był dzień :padam:
Ostatnio zmieniony 18:32, sob, 17.lip 2010 przez ...Aguśka..., łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
Andulka
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 1489
Rejestracja: 22:01, śr, 07.gru 2005
Lokalizacja: Niemcy
Kontaktowanie:

Postautor: Andulka » 17:21, sob, 17.lip 2010

Mieliśmy na forum jasnowidza :wink: !
Właśnie czytam w gazecie na temat finansów naszych "chłopców" .
Mowa jest o jakiś 100-tu milionach funtów!!!
Za 54 występy dostaną 75 milionów a oprócz tego Rob i Gary dostaną, każdy po 20 milionów za napisanie tekstów do wspólnych piosenek. 8)

Julia
Fan
Fan
Posty: 37
Rejestracja: 09:57, wt, 22.cze 2010
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Postautor: Julia » 18:27, sob, 17.lip 2010

o matko.... jaka to gazeta? xD

Awatar użytkownika
...Aguśka...
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Posty: 1950
Rejestracja: 15:54, ndz, 20.lis 2005
Lokalizacja: Będzin

Postautor: ...Aguśka... » 18:35, sob, 17.lip 2010

znaczy sie co 54 koncerty przewiduja niemożliwością. W Rok nie dadza rady. Chyba że mówimy o wspólnych występach a to w jakies telewizji a to w radio. Ale koncer TT z Robem :idea: - to bym naprawde chciała zobaczyć na żywo. 8)
Obrazek

Awatar użytkownika
Andulka
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 1489
Rejestracja: 22:01, śr, 07.gru 2005
Lokalizacja: Niemcy
Kontaktowanie:

Postautor: Andulka » 20:08, sob, 17.lip 2010

Gazeta codzienna nasza :wink: . Tutaj sa np. artykuly z netu...dwa z kilkuset jakie dzis znalazlam:

http://www.news-item.de/2010/07/17/robb ... er-zeiten/

http://www.star-nachrichten.de/robbie-w ... iten-37123


Tlumaczenie drugiego linka:

Londyn- Robbie Williams moze otrzymac najwieksza umowe plytowa tychczasow.Eksperci sa tego pewni.Poniewaz polaczenie z TT jest perfekcyjne a jego umowa z EMI przemija w pazdzierniku, kloca sie juz rozne wytwornie o Robbiego.Sun pisze, ze tluka sie miedzy innymi Universal i Sony o brytyjczyka.Ktos z otoczenia Roba powiedzial: "Dostac Robbie Williamsa przez ktoras z wytworni jest jakby dostac Swiety Grall" .Robbie stoi przed podpisaniem najwiekszej umowy plytowej tychczasow. Moglby zostac pierwszym brytyjskim artysta, ktory otrzyma umowe na ponad 100 milionow funtow.
Take That potwierdzili w czwartek (15.07) polaczenie z Robbie Williamsem. Grupa planuje plyte i trase koncertowa. Wlasnie trasa koncertowa moga sobie chlopcy zarobic "zloty nos" (gore zlota). Mowa jest o 75-ciu milionach za 54 wystepy.


Takze nie wiem jak rozumiec ze 54 wystepy??? Czy trasy koncertowej czy wszystko razem: radio, Tv i trasa.

Slow
Lekka Robsesja
Lekka Robsesja
Posty: 69
Rejestracja: 19:18, ndz, 04.lut 2007

Postautor: Slow » 20:39, sob, 17.lip 2010

Andulka pisze:Ktos z otoczenia Roba powiedzial: "Dostac Robbie Williamsa przez ktoras z wytworni jest jakby dostac Swiety Grall" .Robbie stoi przed podpisaniem najwiekszej umowy plytowej tychczasow. Moglby zostac pierwszym brytyjskim artysta, ktory otrzyma umowe na ponad 100 milionow funtow.

myślę, że to plotka i raczej nie ma na to szans. Robbie nie jest już dzisiaj nośnikiem pewnego komercyjnego sukcesu. Żadna wytwórnia nie wyrzuci w dzisiejszych czasach na kontrakt artysty tyle kasy, no chyba że jest się martwy Michaelem Jacksonem - świeć Panie na jego duszą.

Nie wiem jak czeka Robbiego przyszłość, ale wątpię aby czekał na niego taki kontrakt.

Awatar użytkownika
Morris Moss
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 1427
Rejestracja: 23:06, pn, 26.lut 2007
Lokalizacja: Księstwo Łowickie

Postautor: Morris Moss » 13:38, ndz, 18.lip 2010

Andulka pisze:Takze nie wiem jak rozumiec ze 54 wystepy??? Czy trasy koncertowej czy wszystko razem: radio, Tv i trasa.

ja stawiam ze to chodzi o wszystko razem. Jesli mialoby chodzic o same koncerty byloby napisane koncerty. Byc moze uzyte jest slowo wystepy zeby wlasnie wiekszosc ludzi pomyslało o mega trasie koncertowej.


Wróć do „Plotki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron