pytanie ...

Masz pytanie a propos Robbiego i szukasz odpowiedzi ? Zadaj je innym, na pewno ktoś ci pomoże.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Anya
Fan
Fan
Posty: 14
Rejestracja: 22:44, wt, 29.cze 2010
Lokalizacja: Brunatna Stolica
Kontaktowanie:

Postautor: Anya » 20:35, ndz, 29.sie 2010

Czy ktoś może wie ilu oktawowy jest głos Robbiego?
"I pray that when I'm coming down you'll be asleep"

Awatar użytkownika
...Aguśka...
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Posty: 1950
Rejestracja: 15:54, ndz, 20.lis 2005
Lokalizacja: Będzin

Postautor: ...Aguśka... » 20:09, ndz, 19.wrz 2010

Słuchajcie napewno jestęście śwetnie poinformowani, więc chciałam zapytać czy wiecie coś na temat oficjalnego kalendarza Roba na 2011r?
Kiedy wychodzi? jak wygląda?
Obrazek

Awatar użytkownika
Andulka
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 1489
Rejestracja: 22:01, śr, 07.gru 2005
Lokalizacja: Niemcy
Kontaktowanie:

Postautor: Andulka » 21:46, ndz, 19.wrz 2010

A wiec sa trzy...ale czemu to nie wiem :mysle: :
Ten mozna juz zamowic a dostarczony bedzie po 21 wrzesnia, cena 10,50 Euro:
Obrazek

Ten mozna juz kupic. Format A 3 a cena 9,99 Euro:
Obrazek

A ten jest nie osiagalny i niewiadomo kiedy znow bedzie:
Obrazek

Awatar użytkownika
...Aguśka...
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Posty: 1950
Rejestracja: 15:54, ndz, 20.lis 2005
Lokalizacja: Będzin

Postautor: ...Aguśka... » 19:24, pn, 20.wrz 2010

Liczyłam na Ciebie kobieto bo z Twoich terenów go bede mieć. Ale coś mi sie obiło o uszy że tylko ten trzeci jest oficjalny no chyba że masz jakieś lepsze wieści. Bo ja widziłam właśnie ten 3 na ebay, wstawkę miał że oficjalny ... Ale żeczywiście narazie niedostępny
Obrazek

Awatar użytkownika
Andulka
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 1489
Rejestracja: 22:01, śr, 07.gru 2005
Lokalizacja: Niemcy
Kontaktowanie:

Postautor: Andulka » 19:55, pn, 20.wrz 2010

Na stronce Amazon-a pisze ze oficjalny to ten w formacie A3 :mysle: .
Tutaj jest jeszcze taki, ale tez pisze, ze niedostepny:

http://www.amazon.de/Robbie-Williams-20 ... 734&sr=8-4

Awatar użytkownika
Madzik
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Posty: 2082
Rejestracja: 12:39, pn, 27.gru 2004
Lokalizacja: all over the place

Postautor: Madzik » 09:27, ndz, 03.lip 2011

Z serii "pytanie".
Na odworcie okładki do "Greatest Hits" z 2004roku widnieje hasło po łacinie "si quid habet mammas vel rotas, res habebis difficiles aliquando" . Tłumaczyłam to i jednoznacznie nie mogę zrozumieć do czego to jest odwołanie? Czy to tylko żart , jakaś osobista "refleksja". Albo moze jakiś obv. odwołanie ale ja zbyt malo oczytana jestem :lol:

Awatar użytkownika
Kuba
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 1241
Rejestracja: 12:56, czw, 18.sty 2007
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Postautor: Kuba » 01:31, pn, 13.lut 2012

Czy zamawiał ktoś z Was coś z rw.com? Chciałbym koszulkę, a nie wiem, jaki będzie koszt przesyłki.
Odszedłem z Forum, jednak dalej jestem (parafrazując moje pierwsze posty) Największym Fanem Robbiego Williamsa. Pozdrawiam wszystkich fanów, którzy nadążają za nowymi pomysłami naszego idola i po prostu mu ufają. Dystans do samego siebie (i do robsesji) jest ważny, jednak nie należy z nim przesadzać. Mam zamiar do końca życia nazywać Robbiego Williamsa swoim ulubionym piosenkarzem (a liczę, że jeszcze długo pożyję). Pozostaję jemu jak i Wam
szczerze oddany Kuba K
.

Awatar użytkownika
invincible
Fan
Fan
Posty: 9
Rejestracja: 00:27, śr, 06.sie 2008

Postautor: invincible » 00:06, sob, 18.lut 2012

Madzik pisze:Z serii "pytanie".
Na odworcie okładki do "Greatest Hits" z 2004roku widnieje hasło po łacinie "si quid habet mammas vel rotas, res habebis difficiles aliquando" . Tłumaczyłam to i jednoznacznie nie mogę zrozumieć do czego to jest odwołanie? Czy to tylko żart , jakaś osobista "refleksja". Albo moze jakiś obv. odwołanie ale ja zbyt malo oczytana jestem :lol:


To dałoby się przetłumaczyć "Niezależnie od tego czy ma koła czy cycki - i tak ostatecznie skomplikuje życie". Jak najbardziej osobista refleksja będąca jednocześnie kpiną z nieco nadętych i jednocześnie bardzo natchnionych fraz klasyków. Robowa wersja mądrości życiowej. Być może podjął dialog z kanonicznym "Quidquid agis prudenter agas et respice finem"..? A być może... jedynie przytargał do zakurzonej biblioteki klasycznych mistrzów krzywe zwierciadło...? ];->
1958 - Forever

Awatar użytkownika
Madzik
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Posty: 2082
Rejestracja: 12:39, pn, 27.gru 2004
Lokalizacja: all over the place

Postautor: Madzik » 00:43, pt, 19.lip 2013

Pomoże mi prosze ktoś prosze
Próbuje wgrac wideo do konkursu z FB Roberta "Meet me in Tallinn". uploading trwa w nieskonczonosc po czym wyskakuje" ops sth went wrong pli try again" :(:(:(: So robić :( próbowałam łądowac w róznych przeglądarkach , rózne wideo.
Ale ero nie wiem czemu nie hcce sie wgrac :(
Prosze o pomoc
[/b]

Awatar użytkownika
...Aguśka...
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Posty: 1950
Rejestracja: 15:54, ndz, 20.lis 2005
Lokalizacja: Będzin

Postautor: ...Aguśka... » 11:34, pt, 19.lip 2013

Madzik ja pojęcia nie mam jak pomóc ale spytam może ktoś będzie wiedział
Obrazek


Wróć do „Pytania i odpowiedzi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron