Wywiad dla OK! (Magazynu australijskiego) ze zdjęciami :P

Prasa oraz kalendarze, książki, pocztówki, specjalne wydania itp.

Moderator: Moderatorzy

AnneL

Wywiad dla OK! (Magazynu australijskiego) ze zdjęciami :P

Postautor: AnneL » 16:54, pt, 03.gru 2004

Obrazek

na początek zdjątka!

Obrazek

AnneL

Postautor: AnneL » 16:57, pt, 03.gru 2004

Please introduce yourself.
Hi I'm Robbie Williams and I'm 30. I'm from a place called Stoke-on-Trent in England and I'm Aquarius. My hobbies are singing, sleeping, eating and women and football.

Are you still and angry young man?
No, I'm just a quite sensitive old man now, that's about it. I'm not angry any more.

Are you a happy man?
Yeah. I am yeah. I did a documentary and realised how miserable I was when I watched the documentary back and though 'something had to change' and it has.

So is everything all right now? Or could it be better?
Everything is the best. I wish I was a few kilos lighter, but apart from that I can't complain. Life is wonderful right now. I've got great fans, I've got a great album to promote, I've got a fantastic record company, great people work with me ...

What is the secret of your sucess? It seems like you have the Midas touch ...
Yeah, but that only lasts for so long, you know? I think that people have bought into an idea of me and I've presented myself in a certain manner and people have gone, 'We like that. We want a bit more of that'. And it sort of blows me away. The more success that I get and ... to say 'Midas touch' ... some people only get one album or one single. So if it all ends now, I've done really, really well.

I don't think it well end that quickly ...
Yeah. I think there will be a slow and painful death. [Laughs.]

Are you a pessimist?
Yeah I am, yeah. But you know, my glass is half full and half empty at the same time. It used to be it was just half empty.

How do you deal with your female fans? They are always hanging around in hotel lobbies and hotel bars, maybe even coming to your house, trying to have sex with you ...
Yeah I know. It's terrible, it's awful. I don't know how to cope with that. Jesus, the things I have to go through! These days it's not the same is it used to be in Take That. There was too many, you know and not enough time. [Laughs.] No, but there was too many and it became really uncomfortable and it became really claustrophobic. These days pretty much people buy the records and then leave me alone. They come to see the gig, buy the records, I enjoy that you know? Not many hang out at the hotel these days.

Would you say you're still down-to-earth or is that impossible now that you're a rich and successful pop star?
I think it's impossible for me not to have my own take on the world, because I'm presented daily with a world that isn't real. You know the way people talk to me and the way people are with me is what I've come to learn is not real. So I would say that i have things that people would see as being pop-starish, because I don't know how to be anything other than that. [Laughs.]

Do you believe that being a celebrity and having lots of money could lead to a skewed version of life?
I don't know if that's neccessarily true. I think that propaganda started by the media, 'cos the media is the one big major force behind 'building somebody up, knock somebody down' and I think that people like to believe that pop stars, rock stars, actors, models, musicians ... think they are better than people ... it makes ... people feel better about themselves thinking that 'there's something wrong with that guy'. And that's kinda sad.

Do you have a special trick to keep yourself on the ground or is it just the way you are?
No. I don't believe that I'm grounded. I believe that I'm grounded more than I've ever been, but I don't believe in any shape or form ... you know I'm from a council estate in Stoke-on-Trent. I'm from a working class background and in the space of a few short years I've found myself travelling on private jets and staying in really nice hotels - me and royalty. And the government. That's really weird [laughs]. You know it has got to have an effect on you. A public opinion on you has got to have an effect on you in some way until you sort it out and you realise it doesn't mean anything. But I don't believe I've got my feet on the ground. I've got my head in the clouds.

How has the end of your writing partnership with Guy Chambers affected you?
I've written a lot of my own songs myself, but no one seems to appreciate that. It pisses me off because everyone thinkgs Guy penned my hits Let me entertain you and Angels, even though these are my songs! Just because I'm Robbie Williams, who came from Take That, nobody credits me with anything! I guess it's understandable, because I wasn't the songwriter, or proven talent in that boy band. Hence, when I create my own albums, people automatically assume that the lion's share of it is done by someone else. But it's now: I write lyrics, I write melodies - all of them - and occasionally I write the music too. But unless you're sat in the room, watching me write, how would you know that?

Do you still have any goals?
Yeah. Do it all again but make it better.

Will we be seeing you live soon?
I can't wait to get out and tour because releasing an album and touring is the biggest buzz of all, for me. I love it, it's what I do for kicks these days. It's better than any bottle of booze or gram of coke I've ever had! It's funny though. I always feel really sick before I go onstage, especially if it's a massive show, because it's just me, Rob, getting up there. But once I'm onstage it's different - suddenly 'Robbie' enters and takes over! It's like I'm a different person, wearing protective armour, who's there to entertain everyone! It's great, because I want people to feel entertained.

I've heard you like singing in the nude. Why do you do that?
Because I've got a huge c**k! No, I don't know. I actually just took my pants down, for a laugh, while recording one of the songs on Escapology, and everybody laughed, so I laughed. Then I thought, actually, I quite like this and then everyone got a bit uneasy because I refused to put my clothes on! Everyone was like, 'Put it away, there's nothin to see.' And there really isn't, but it was kind of liberating. I felt really free doing it and it was inspiring - although it didn't really inspire anyone else, I can tell you!

You seem to strip off quite a lot. You're always pulling your pants down on stage ...
You know what? I'm probably going to be one of those embarrassing fathers who's a naturist when I'm older. I guess I just like taking my pants down!

Interview by Natasha James and Jude Swaine/ Famous
Photographs by AAP, Australia, Hamish Brown/Idols,Scope

AnneL

Postautor: AnneL » 17:08, pt, 03.gru 2004

ale zdaje mi się że pare części to jush słyszałam, np. z tym ostatnim :wink: chyba że Rob się powtarza nie wiem

JoannaD_arc

Postautor: JoannaD_arc » 17:41, pt, 03.gru 2004

ja tez pare czesci juz na bank slyszalam....

AnneL

Postautor: AnneL » 21:38, pt, 03.gru 2004

no ale wywiad jest brand new więc.... :roll:
niektórych nie słyszałam, przyznam :)

Awatar użytkownika
stokrotka1989
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Kontaktowanie:

Postautor: stokrotka1989 » 13:21, sob, 04.gru 2004

pytania sie powtarzaja niektore, pyta o rzeczy sprzed paru lat ;)
dzieki :*:*:*

Awatar użytkownika
magdita
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

Postautor: magdita » 22:29, sob, 04.gru 2004

Zdjecie w samolocie rewelacyjne 8) :lol: :lol: :D

Nie dziwne, ze znane kawalki - dziennikarze zadaja wciaz te same glupie pytania, a przeciez Rob nie bedzie za kazdym razem wymyslal czegos nowego :lol: :roll: 8)
Gonna Be Nobody Someday
Obrazek

Awatar użytkownika
stokrotka1989
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Kontaktowanie:

Postautor: stokrotka1989 » 12:38, ndz, 05.gru 2004

zgadzam sie- fotki cudowne ;)

ajka74

Postautor: ajka74 » 15:22, wt, 17.kwie 2007

taki fajny wywiad a nikt nie przetłumaczył nawet

chciałam mieć w pracy jakieś przerywniki i przynajmniej się odprężyłam :D oto tłumaczenie:

Proszę przedstaw się nam.
Cześć. Jestem Robbie Williams i mam 30 lat. Pochodzę ze Stoke-on-Trent w Anglii i jestem zodiakalnym Wodnikiem. Moje hobby to śpiewanie, spanie, jedzenie i kobiety, i futbol.

Czy ciągle jesteś młodym gniewnym?
Nie, teraz jestem już całkiem wrażliwym starym człowiekiem i to wszystko. Nie jestem już zagniewany.

Czy jesteś szczęśliwym człowiekiem?
Tak. Jestem. Nagrałem dokument i gdy go później oglądałem to zdałem sobie sprawę jaki byłem bezradny i coś musiało się zmienić, i zmieniło się.

Więc teraz wszystko jest w porządku? Czy mogłoby być lepiej?
Wszystko jest jak najbardziej OK. Chciałbym być parę kilo lżejszy, ale oprócz tego nie mogę narzekać. Życie jest teraz cudowne. Mam wspaniałych fanów, promuję wspaniały album, mam wspaniałą wytwórnię, wspaniali ludzie ze mną pracują…

Jaka jest tajemnica twojego sukcesu? Zdaję się jakbyś miał dotyk Midasa…
Tak, ale to trwa od tak dawna, wiesz? Myślę, że ludzie kupili mój pomysł na siebie, a ja zaprezentowałem siebie w pewnym stylu i ludzie odeszli, „Lubimy to. Chcemy więcej tego”. I to mnie trochę rozwala. Im większy sukces odnoszę to … powiedzenie “dotyk Midasa” …niektórzy ludzie tylko mają jeden album albo jeden singiel. Tak więc jeśli to wszystko skończyło by się teraz, to udało mi się, udało mi się całkiem dobrze.

Nie myślę że to się skończy tak szybko…
Tak. Myślę, że to będzie powolna i bolesna śmierć. [śmiechy.]

Czy jesteś pesymistą?
Tak jestem, tak. Ale wiesz, moja szklanka jest jednocześnie do połowy pełna i do połowy pusta. Bywało że była tylko do połowy pusta.

Jak sobie radzisz z fankami? One ciągle oblegają hotelowe lobby, hotelowe bary, może nawet nachodzą twój dom, próbują się z tobą przespać?
Tak wiem. To straszne, to okropne. Nie wiem jak mam sobie z tym radzić. Jezu, przez co ja muszę przechodzić! Teraz to nie jest to samo co bywało w czasach Take That. Było zbyt wiele, wiesz, ale za mało czasu. [śmiech]. Nie, było zbyt wiele i to stawało się bardzo niewygodne i bywało klaustrofobiczne. W tych dniach całkiem wielu ludzi kupuje płyty a mnie zostawiają w spokoju. Przychodzą na mój koncert, kupują płyty, i dobrze się bawią, wiesz? Niewiele oblega hotele w dzisiejszych czasach.

Czy powiedziałbyś o sobie że jesteś prostym człowiekiem czy jest to teraz niemożliwe bo jesteś bogatą i sławną gwiazdą popu?
Myślę, że to niemożliwe bym nie miał mojego własnego wpływu na świat, ponieważ codzienny świat prezentuje mi się jako nierealny. Wiesz sposób w jaki ludzie do mnie mówią i sposób w jaki ze mną postępują, to jest coś co spostrzegam jako nierealne. Więc powiedziałbym, że mam rzeczy, które ludzie widzieliby w gwieździe pop, ponieważ nie wiem jak być kimś innym od tego. [śmiech]

Czy uważasz, że bycie celebrity i posiadanie mnóstwa pieniędzy może prowadzić do skrzywionego trybu życia?
Nie wiem czy to całkowicie prawdziwe. Myślę, że ta propaganda została zapoczątkowana przez media, ponieważ media są jedną, główną wielką siłą stojącą za „wyniesieniem kogoś w górę, kopnięciem kogoś w dół” i myślę, że ludzie chcą wierzyć, że gwiazdy popu, gwiazdy rocka, aktorzy, modelki, muzycy…. myślą, że oni są lepszymi ludźmi… to sprawia… że ludzie czują się lepiej myśląc, że „coś jest nie tak z tym facetem”. I to jest trochę smutne.

Czy masz jakiś specjalny sposób na mocne stąpanie po ziemi czy taki już po prostu jesteś?
Nie. Nie wierzę, że jestem uziemiony. Wierzę, że jestem uziemiony bardziej niż byłem, ale nie wierzę w żadny kształt czy formę… wiesz, że jestem ze Stoke-on-Trent gdzie nieruchomości należą do miasta. Mam pochodzenie klasy robotniczej i w ciągu kilku krótkich lat znalazłem się nagle w prywatnych samolotach i mieszkam w naprawdę miłych hotelach – ja i rodzina królewska. I rząd. To naprawdę szalone [śmiech]. Wiesz, że to musi mieć na ciebie wpływ. Opinia publiczna też musi mieć na ciebie wpływ w jakiś sposób, dopóki nie uporządkujesz tego i nie zdasz sobie sprawy, że to nic nie znaczy. Ale nie wierzę, że stąpam po ziemi. Mam głowę w chmurach.

Jak na ciebie wpłynęło zakończenie współpracy z Guy’em Chambersem?
Sam napisałem dużo własnych piosenek, ale nikt zdaje się tego nie doceniać. Wkurza mnie to ponieważ każdy myśli, że Guy napisał Let me entertain you i Angels, nawet mimo, że to są moje piosenki! Tylko dlatego że jestem Robbie Williams, który był w Take That, nikt w niczym nie chwali mnie! Myślę, że to jest zrozumiałe, ponieważ nie byłem twórcą piosenek, lub sprawdzonym talentem w tym boysbandzie. Odtąd, gdy tworzę moje własne albumy, ludzie automatycznie zakładają, że lwia część pracy była zrobiona przez kogoś innego. Ale teraz jest tak: ja piszę teksty, ja piszę melodie – wszystko – i czasami piszę też muzykę. Ale dopóki nie usiądziesz w pokoju gdzie pracuję przy pisaniu, to czy będziesz o tym wiedział?

Czy masz jeszcze jakieś cele?
Tak. Zrobić wszystko raz jeszcze, tylko lepiej.

Czy ujrzymy Cię wkrótce na żywo?
Nie mogę się doczekać kiedy zacznie się trasa promująca album, a bycie w trasie to największy gwar dla wszystkich, dla mnie. Kocham to, to jest to co robię ostatnio dla frajdy. To lepsze niż butelka jakiegokolwiek alkoholu czy gram jakiekolwiek koki! To jest przecież śmieszne (zabawne). Zawsze przed wyjściem na scenę czuję się naprawdę chory, zwłaszcza gdy to jest masowy koncert, ponieważ to ja, Rob, wchodzę tam. Ale gdy już jestem na scenie jest inaczej – nagle „Robbie” wchodzi i przejmuje show!. To jakbym był inną osobą, noszącą ochronną zbroję, która jest tam by zabawić wszystkich! To jest wspaniałe, bo chcę by ludzie czuli się zabawieni.

Słyszałem, że lubisz śpiewać nago. Dlaczego to robisz?
Ponieważ mam dużego f***a! Nie, nie wiem. Właściwie to zdjąłem spodnie, dla śmiechu, podczas nagrywania jednej z piosenek z Escapology, i wszyscy się śmiali, więc ja też. Potem pomyślałem, właściwie całkiem mi się to podoba i potem wszystkim się zrobiło trochę nieswojo bo odmówiłem założenia ubrań na siebie! Każdy mówił: „Odsuń to, nic nie widać”. I tam naprawdę nic nie ma, ale to było trochę wyzwalające. Czułem się naprawdę wolny robiąc to i było to inspirujące – chociaż nie zainspirowało to nikogo więcej, to mogę Ci powiedzieć!

Zdaję się, że często zdarza Ci się rozbierać. Zawsze opuszczasz spodnie na scenie…
Wiesz co? Prawdopodobnie będę jednym z tych zakłopotanych ojców który zostaje na starość naturystą. Chyba po prostu lubię spuszczać spodnie w dół!

enjoy :lol2:
Ostatnio zmieniony 16:16, wt, 17.kwie 2007 przez ajka74, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Agusia
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed

Postautor: Agusia » 15:26, wt, 17.kwie 2007

Fajnie Ajka że prztłumaczyłaś.Przynajmniej wiadomo teraz o co chodzi :P .A wywiad może być.To ze spodnaimi na końcu jest super :wink:
"I just wanna feel real love.." - Feel

Gość

Postautor: Gość » 15:27, wt, 17.kwie 2007

Nie wiem czemu foty mi sie nie wyświetlają...

Awatar użytkownika
Agusia
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed

Postautor: Agusia » 15:31, wt, 17.kwie 2007

Nom właśnie bo mi też nie :roll:
"I just wanna feel real love.." - Feel

Awatar użytkownika
Andulka
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Kontaktowanie:

Postautor: Andulka » 15:33, wt, 17.kwie 2007

Bo nie sa juz na photobuckecie i dlatego ich nie widac :roll: . To temat z 2004 roku i nie kazdy trzyma wszystkie foty tak dlugo :roll:

Gość

Postautor: Gość » 15:59, wt, 17.kwie 2007

Jasne :D nie spojrzałam na date :D sorki za zamieszki

Awatar użytkownika
...Aguśka...
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed

Postautor: ...Aguśka... » 18:10, wt, 17.kwie 2007

Ajka przejmujesz schedę po ....... (nie moge wymieniac bo ponoc ma być to słowo niecenzuralne w naszym regulaminie :lol: )
Nie ma to jak dokopać sie do starych wywadów.
Ale powiedzenie czegokolwiek innego o tym mija sie z załozenaimi na ten tydzeń :lol2: :twisted:
Obrazek

ajka74

Postautor: ajka74 » 18:16, wt, 17.kwie 2007

...Aguśka... pisze:Ajka przejmujesz schedę po .......

oj nie w żadnym wypadku :lol2: jestem na samozwańczym zastępstwie :twisted: ale nie wiem czy podołam

Wróć do „Prasa, książki i inne publikacje”