Eins Live-Interview

Prasa oraz kalendarze, książki, pocztówki, specjalne wydania itp.

Moderator: Moderatorzy

kingus

Eins Live-Interview

Postautor: kingus » 14:46, pt, 18.sie 2006

Freitag, 18 August 2006
An gleich zwei Abenden hat er an den Kölner Jahnwiesen den Sektor gerockt - und die Tour geht weiter: An diesem Wochenende steht Robbie Williams in Wien auf der Bühne. Und ihr könnt live dabei sein! Eins Live überträgt am Samstag (19.08.06) ab 21 Uhr das Konzert live - on air im Radio und als Live-Stream im Netz. Zum Einstimmen gibt's das Interview. Eins Live Reporterin Katrin Hoernlein sprach mit ihm über seine Tour, das neue Album und Idole.

Eins Live: Du bist jetzt seit über zwei Monaten unterwegs auf Tour. Wie läuft es?
Robbie Williams: Es läuft wirklich gut. Und ich kann gar nicht glauben, wie schnell die Zeit vergeht! Ich bin bisher in meiner ganzen Karriere maximal einen Monat lang getourt. Und diese Tour dauert fünf Monate. Ich habe mir vorher Sorgen gemacht, dass ich das nicht schaffe, oder etwas passiert. Die Länge hat mir Angst gemacht. Aber es läuft gut. Ich habe noch beide Arme, beide Beine, meine Stimme - es geht mir gut.

Eins Live: Kannst du ein halbwegs normales Leben führen, wenn du auf Tour bist, oder wirst du immer von Fans und Journalisten verfolgt?

Robbie Williams: Ich werde lange, lange Zeit keine Tour mehr in dieser Art machen. In diesen fünf Monaten, die ich jetzt unterwegs bin, gehöre ich komplett den Leuten, die Karten gekauft haben. Ich kann keine normalen Dinge tun - nicht ausgehen, nicht shoppen. Fünf Monate gehört mir mein Leben nicht, und ich denke: Augen zu und durch.

Eins Live: Bei der Tour hast du das Thema Science Fiction in deiner Bühne und der Show verarbeitet. Wie bist du darauf gekommen?

Robbie Williams: Als die Tour geplant wurde, habe ich mich gerade intensiv mit UFOs, Verschwörungstheorien und übersinnlichen Dingen beschäftigt. Zu der Zeit habe ich nämlich nicht gearbeitet - also keine neue Platte gemacht und war auch nicht auf Tour. Und in diesen Zeiten versuche ich herauszufinden, ob es UFOs gibt.

Eins Live: Wie geht es dir bei dieser Tour, 30 Sekunden bevor du raus musst auf die Bühne?

Robbie Williams: Das ist unterschiedlich. Großartig sind die Konzerte bei denen ich fertig gestylt bin - meine Haare sind gemacht, ich habe meine Sonnenbrille auf und meine Krawatte gebunden - und ich warte nur darauf, dass sich die Bühne öffnet und ich das Stadion erobern kann. An solchen Abenden freu ich mich auf die Konzerte und denke: 'Okay - let's do it!'. Aber dann gibt es auch die Abende, bei denen es noch 30 Sekunden sind, bis die Show beginnen soll, und es interessiert mich nicht. Dann denke ich 'Oh, ich will das nicht machen!'. Und es ist ganz schön erschreckend, wenn du genau weißt 'Ich will das nicht machen', aber es trotzdem tun musst. Bei dieser Tour ist das Verhältnis 50 zu 50. Bei der Hälfte der Konzerte kann ich es nicht erwarten, auf die Bühne zu gehen. Bei der anderen Hälfte würde ich am liebsten zurück ins Hotel.

Eins Live: Das Sprichwort sagt "what goes on tour, stays on tour" - aber gibt es irgendwelche lustigen Anekdoten?

Robbie Williams: Mein bester Freund ist mit mir auf Tour, und wir verarschen die anderen immer gemeinsam. Aber wir haben noch keine Streiche gespielt oder so was. Meist bin ich nur im Hotel oder beim Konzert. Ich gehe nicht raus, manchmal nicht mal in die Hotelbar. Meistens geht es eher darum welchen Film wir gucken, oder ob wir ein Quiz machen.

Eins Live: Bei dieser Tour hast du einen neuen Rekord erreicht: In den ersten 24 Stunden wurden 1,6 Millionen Karten verkauft - inzwischen sind des über 2,8 Millionen. Wie fühlt es sich an, so beliebt zu sein?

Robbie Williams: Es macht mir Angst. Vielleicht kann ich eines Tages den Erfolg genießen. Aber momentan macht es mir Angst, weil ich eine so große Nummer bin. Ich krieg das in meinem Kopf nicht sortiert - wenn ich an 1,6 Millionen Menschen denke, stelle ich sie alle auf einmal vor - bei jedem Konzert. Natürlich ist es faszinierend, aber es wird noch besser sein, wenn ich die Tour hinter mir habe. Als ich damals die großen Konzerte in Knebworth gespielt habe, dachten alle, ich hätte das geliebt. Aber ich habe es gehasst. Jetzt wo es vorbei es, da liebe ich es. Aber nicht wenn ich es tue. Und die Millionen Menschen, die jetzt ein Ticket haben, denen muss ich jetzt auch eine großartige Show liefern. Das ist schon angsteinflößend.

Eins Live: Wien ist eine deiner Lieblingsstädte in Europa. Was ist dort so besonders?

Robbie Williams: Vor sieben oder acht Jahren habe ich eins meiner besten Konzerte in Wien gespielt. Vorher hat man mir erzählt, dass die Österreicher bei Konzerten nicht so abgehen. Aber sie waren mit das beste Publikum, dass ich je hatte. Das hat mich überrascht, und deshalb hab ich mir das gemerkt. Jetzt denke ich - 'Hey ich spiele in Wien - die sind großartig da!'.

Eins Live: Shakespeare hat mal gesagt: "Die ganze Welt ist eine Bühne und alle Männer und Frauen sind bloß Schauspieler." Hast du auch manchmal das Gefühl Teil eines großen verrückten Wanderszirkus' zu sein, oder bist du der Zirkusdirektor/Showmaster?

Robbie Williams: Es ist mein Job, der Zirkusdirektor/Showmaster zu sein, wenn ich auf der Bühne stehe. Und Shakespeare hat Recht, die Welt ist eine Bühne, und ich spiele auch nur meine Rolle. Aber wenn ich nicht auf der Bühne stehe, will ich nicht der Showmaster sein. Das soll jemand anders übernehmen.
Eins Live: Gibt es jemanden, den du gern im Konzert sehen würdest?

Robbie Williams: Ich gehe nicht zu Konzerten, sie interessieren mich nicht. Ich will einfach jedes Lied kennen, das gespielt wird. Und es gibt keine Bands oder Künstler, von denen ich alle Songs kenne. Alle die ich mag sind tot. Es gibt drei, die mich interessieren: U2, Madonna und Prince. Und U2 habe ich zwei Mal live gesehen. Und für jemanden wie mich, der nie zu Konzerten geht, ist das eine stolze Leistung. Und Bono ist wirklich der beste Frontmann. Prince, Madonna und Bono - die sind alle besser als ich.

Eins Live: Was wirst du als erstes tun, wenn die Tour vorbei ist?

Robbie Williams: Wenn die Tour vorbei ist, werde ich als erstes einen Vanille-Kaffee trinken und ich freue mich darauf, mit meinen Freunden in Kalifornien Fußball zu spielen, zu schwimmen und meine Hunde zu sehen, gut zu essen - einfach glücklich zu sein.

Eins Live: Dein neues Album erscheint im Herbst und die erste Single "Rudebox" klingt schon anders. Wie ist das Album entstanden?

Robbie Williams: Als ich für "Intensive Care" im Studio war, kam Gerry, der in meiner Band mitspielt, vorbei, um ein bisschen Musik zu machen. Wir haben an seinem Computer zum Spaß Songs gebastelt. Es war eher ein Hobby. Und dann hatten wir plötzlich ein ganzes Album. Und was als Hobby anfing, ist jetzt zur nächsten Stufe meiner Karriere geworden.

Eins Live: Für das Album hast du mit den Pet Shop Boys zusammengearbeitet. Ist das eine Band, die du bewunderst?

Robbie Williams: Ich war immer Fan der Pet Shop Boys und bin es noch immer. Mit ihnen zu arbeiten, war ein Wunschtraum von mir. Ich liebe was Chris und Neil machen - ihre Melodien, ihre Texte, die Musik und auch wofür sie als Band stehen, woran sie glauben. Ich bin ein großer Fan.

von Katrin Hoernlein (Stand: 18. August 2006)

Quelle: www.einslive.de

przetłumaczy jakaś dobra duszyczka? proszę :D

Awatar użytkownika
Andulka
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Kontaktowanie:

Postautor: Andulka » 17:12, pt, 18.sie 2006

No przetlumaczy,przetlumaczy. Chwilke potrwa :wink:

Awatar użytkownika
Andulka
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Kontaktowanie:

Postautor: Andulka » 19:33, pt, 18.sie 2006

Sorrki,ze post pod postem ale myslalam ze ktos sie wpisze.A ja wlasnie skonczylam tlumaczenie.

Piatek,18 sierpnia 2006

Na zarazem dwoch pod rzad wieczorach rokowal na polanie Jana-i trasa koncertowa trwa nadal:
w ten weekend bedzie Robbie Williams stal na scenie we Wiedniu.I Wy mozecie tam byc!!!
Einslive transmituje w sobote (19.08.06) od godziny 21.00 live koncert w radiu i jako
Live-Stream w internecie na stronie www.einslive.de .Na zachecenie wywiad. Einslive
reporterka Katrin Hoernlein rozmawia z nim o trasie,nowym albumie i idolach.

Eins live:Jestes od ponad dwoch miesiecy w trasie koncertowej.Jak jest (jak sie udaje)??

RW : Idzie naprawde dobrze.Nie moge uwierzyc jak czas szybko leci.
Do teraz w mojej calej karierze bylem maksymalnie miesiac w trasie.A ta trasa trwa
5 miesiecy.Balem sie ,ze nie poradze sobie albo,ze cos sie stanie.Dlugosc trasy powodowala
u mnie strach.Ale idzie dobrze.Mam jeszcze obie rece,nogi i glos-czuje sie dobrze.

Einslive: Mozesz chociaz w polowie zyc normalnie w czasie tej trasy albo jestes ciagle
sledzony przez fanow i reporterow ???

RW :Przez dlugi,dlugi czas nie zrobie juz takiej trasy.Przez te 5 miesiecy trasy oddany
jestem kompletnie ludziom ktorzy kupili bilety na kocert.Nie moge robic normalnych rzeczy
-nie wychodzic,nie robic zakupow.Przez piec miesiecy moje zycie nie nalezy do mnie,i mowie
sobie: zamknac oczy i przejsc przez to.

Einslive: W czasie trasy opracowales temat Scince Fiction na scenie i w czasie wystepu.
Jak na to wpadles???

RW: Jak trasa byla planowana zajmowalem(interesowalem) sie intensywnie ufem,rzeczami
nadprzyrodzonymi.W tamtym czasie nie pracowalem-nie nagralem nowej plyty i nie bylem
w trasie.W tym wlasnie czasie probowalem dojsc do tego czy istnieje ufo.

Einslive: Jak sie czujesz w czasie trasy 30 sekund przed wyjsciem na scene?

RW: Jest roznie.Wspaniale sa koncerty gdzie jestem dobrze przygotowany i "zrobiony":
moje wlosy sa ulozone,mam zalozone okulary przeciwsloneczne a moj krawat jest zawiazany-
i wtedy czekam na to jak otworzy sie scena i moge zawladnac stadionem.W takie wieczory
ciesze sie na koncert i mysle : "ok-let`s do it!".Ale bywaja tez wieczory gdzie do
rozpoczecia koncertu jest 30 sekund a ja sie wcale tym nie interesuje.Wtedy mysle sobie :
"nie chce tego robic".To jest odstraszajace bo wiesz ze nie chcesz tego robic a musisz.
W czasie tej trasy jest 50 do 50.Na polowie koncertow nie moge sie doczekac zeby wyjsc
na scene a na polowie chcialbym najchetniej wrocic do hotelu.

Einslive: Przyslowie mowi "what goes on tour,stays on tour"-sa jakies wesole historyjki?

RW: Moj przyjaciel jest ze mna w trasie,razem lubimy innych "robic w konia".Nie klocimy sie
tak naprawde.Najczesciej
jestem tylko w hotelu lub na koncercie.Nie wychodze nigdzie,nieraz nawet nie ide do baru
hotelowego.Nieraz sprzeczamy sie tylko o to jaki film bedziemy ogladac lub w co grac.

Einslive: Przy tej trasie pobiles nowy rekord.W pierwszych 24-ech godzinach zostalo
sprzedane 1,6 miliona biletow-do teraz jest juz 2,8 miliona.Jak sie czuje czlowiek
tak lubiany???

RW: Boje sie tego.Moze kiedys bede mogl sie tym rozkoszowac.Jaknarazie boje sie tego,
ze jestem takim duzym numerem.Nie miesci mi sie to w glowie-jak mysle o 1,6 milionie
ludzi,wyobrazam sobie ich wszystkich naraz-przy kazdym koncercie.Oczywiscie jest to
fascynujace,ale bedzie jeszcze lepiej jak bede mial ta trase juz za soba.Wtedy jak
dawalem duze koncerty w Knebworth ,wszyscy mysleli ze to kochalem.A ja nienawidzilem
tego.Teraz jak juz jest po wszystkim to kocham to.Ale nie jak ja to robie.Dla tych
milionow ludzi ktorzy teraz maja bilety musze tez wielkie show pokazac.To wplywa tez na
mnie i sie boje.

Einslive: Wieden jest twoim jednym z ulubionych miast w europie.Co jest tam takiego
wyjatkowego?

RW: 7 albo 8 lat temu dalem jeden z moich najlepszych koncertow we Wiedniu.Przedtem mowili
mi,ze szwajcarzy na koncercie nie szaleja(nie sa dobra publicznoscia).Ale oni byli
najlepsza publicznoscia jaka kiedykolwiek mialem.To mnie zaskoczylo i dlatego tak sobie
to zapamietalem.Teraz mysle sobie-"Hey gram we Wiedniu-oni sa niesamowici"

Einslive: Shakespeare powiedzial:"caly swiat jest scena a wszyscy mezczyzni i kobiety
sa tylko aktorami".Masz nieraz uczucie ze jestes czescia wedrujacego cyrku albo jestes
dyrektorem cyrku /showmaster???

RW: Moja praca jest byc dyrektorem cyrku/showmaster jak stoje na scenie.A Shakespeare
ma racje,swiat jest scena a ja gram tylko moja role.Ale jak nie stoje na scenie to nie
chce byc showmaster.Wtedy musi to ktos inny przejac.

Einslive: Jest jakis koncert ktory bys chcial zobaczyc?

RW:Nie chodze na koncerty,nie interesuja mnie one.Chce poprostu znac kazda piosenke.
Nie ma zespolu czy wykonawcy ktorych znam wszystki piosenki.Wszyscy ktorych lubie juz
nie zyja.Sa trzy ktorzy mnie interesuja: U2,Madonna i Prince.U2 widzialem 2 razy na zywo.
Dla takiego jak ja ktory nie chodzi na koncerty jest to juz duzy wyczyn.Prince,Madonna i
Bono-oni wszyscy sa lepsi niz ja.

Einslive: Co zrobisz najpierw jak trasa sie zakonczy??

RW: Jak trasa sie skonczy pierwsze co zrobie to wypije kawe waniliowa.Ciesze sie na granie
w pilke z moimi kumplami w Kaliforni,plywanie i na to ze zobacze moje psy,dobre jedzenie-
poprostu ciesze sie byc znow szczesliwym.

Einslive: Twoj nowy album pojawi sie na jesien a juz pierwszy singel "Rudebox" brzmi juz
inaczej.Jak ten album powstal???

RW: Jak bylem w studio zeby nagrywac "Intensive Care" przyszedl Gerry,ten co gra tez w moim
zespole zeby troche pomuzykowac.Dla smiechu zaczelismy na jego komputerze robic piosenki.
To bylo raczej jak hobby.I tak nagle mielismy caly album.Cos co zaczelo jako hobby jest
nastepnym krokiem w mojej karierze.

Einslive: Przy albumie wspolpracowales z Pet Shop Boys.Jest to zespol ktory podziwiasz?

RW: Zawsze bylem fanem Pet Shop Boys i jestem nadal.Praca z nimi byla zawsze moim marzeniem.
Kocham to co robia Chris i Neil-ich melodie,teksty,muzyke i to w co wierza.Jestem wielkim
fanem.

Uffffffff... :wink:

kingus

Postautor: kingus » 19:51, pt, 18.sie 2006

Dzięki wielkie super wywiad! 8) :D

Awatar użytkownika
Andulka
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Kontaktowanie:

Postautor: Andulka » 20:18, pt, 18.sie 2006

No spoko.Nie ma za co dziekowac.Polecam sie jakby co :wink: .A wywiad fajny...masz racje.Tylko Robek troche wedlug mnie jest tu negatywnie nastawiony a to smutne :cry:

Awatar użytkownika
baxterek16
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Kontaktowanie:

Postautor: baxterek16 » 20:24, pt, 18.sie 2006

Też czytałam wywiad. Jest super :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Agnieszka
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Kontaktowanie:

Postautor: Agnieszka » 21:40, pt, 18.sie 2006

Fajny wywiad!!! Wywnioskowałam, że jest biedaczek troszkę już zmęczony tą trasą...szkoda, że jest troszkę pesymistycznie nastawiony do rzeczywistości, ale to minie jak wróci do domciu po trasie :D

Awatar użytkownika
Padmee
Fan
Fan
Kontaktowanie:

Postautor: Padmee » 22:11, pt, 18.sie 2006

Wow!! Świetnie znasz niemiecki ;) Fajny wywiad :)
Obrazek
still I find myself outside
you can't say I haven't try
perhaps I tried too hard...

Awatar użytkownika
Andulka
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Kontaktowanie:

Postautor: Andulka » 17:37, sob, 19.sie 2006

Padmee dzieki. Mieszkam w Niemczech wiec nie bylo innego wyjscia tylko sie uczyc-hehe :wink: .Pamietajcie dzisiaj o 21.00 : TRANSMISJA Z KONCERTU !!!

Awatar użytkownika
klaudia
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum
Kontaktowanie:

Postautor: klaudia » 17:44, sob, 19.sie 2006

Dzieki za tłumaczonko :* fajny ten wywiadzik,a Robbcio no cóz,kazdy ma gorsze i lepsze dni
Obrazek

Awatar użytkownika
...Aguśka...
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed

Postautor: ...Aguśka... » 20:25, sob, 19.sie 2006

Dzieki ze tłumaczenie. :lol: :wink: siedzie słuchma konci z Wiednia i jakoś mi smutno sie zrobiło po tym wywiadzie. Chyba bardzo lubi Rob Kalifornie. wiec nie wróci juz do Europy, szkoda. Chyba go żeczywiście męczymy. I wiecie co wcale sie nie dziwie :cry: :cry:
Obrazek

Awatar użytkownika
klaudia
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum
Kontaktowanie:

Postautor: klaudia » 10:10, ndz, 20.sie 2006

ale Robbie kiedys mówił w jakims wywiadzie ,ze wszyscy mysla ze w USA jest anonimowy,a to w cale nie jest prawda bo tez za nim łaza paparazzi. Ale taka jest prawda ze w Europie nie miał juz normalnego zycia. Nie wazne gdzie Robbie zawsze bedzie nasz Europejski :D
Obrazek

Wróć do „Prasa, książki i inne publikacje”