Wywiady

Prasa oraz kalendarze, książki, pocztówki, specjalne wydania itp.

Moderator: Moderatorzy

kwiatuszek68
Lekka Robsesja
Lekka Robsesja

Postautor: kwiatuszek68 » 07:13, wt, 24.paź 2006

Oto, co dziś rano znalazłam na onecie.
Jeśli już było, to sorki...No i...witam wszystkich po przerwie :wink:
http://muzyka.onet.pl/10172,1366382,0,1 ... wiady.html

Mav

Postautor: Mav » 09:44, sob, 28.paź 2006

Wiecie co, tekst jak tekst, ale poczytajcie komentarze do tego co wkleiła kwiatuszek. Moje ulubione:

http://muzyka.onet.pl/1,202,8,24181862, ... forum.html

http://muzyka.onet.pl/1,202,8,24193323, ... forum.html

Zwłaszcza drugi, jako jedyny chyba serio, a nie prowokacja.
Boże, dzięki, że ludzie mają poczucie humoru
8)

Gość

Postautor: Gość » 11:37, sob, 28.paź 2006

Świetne ,,Anioły i Demony to nie była książka o Robbiem Williamsie tylko o wysadzeniu watykanu" ale się uśmiałam. Oczywiśxcie wiem że istnieją inne anioły i demony ale ten gość był nie do informowany:):)

kingus

Postautor: kingus » 11:46, sob, 28.paź 2006

floorball pisze:Świetne ,,Anioły i Demony to nie była książka o Robbiem Williamsie tylko o wysadzeniu watykanu" ale się uśmiałam. Oczywiśxcie wiem że istnieją inne anioły i demony ale ten gość był nie do informowany:):)

chyba czasem naprawdę lepiej ugryźć się w język :lol:

Awatar użytkownika
...Aguśka...
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed

Postautor: ...Aguśka... » 12:55, sob, 28.paź 2006

internet to świetna sprawa tyle ciekawych rzeczy sie człowiek dowiaduje. A jaki głupi był taki umrze :roll:
Mav dzieki za te linki i super ze sie wreszcie pojawiłaś. OJ nie było cie :roll: juz sie zdąrzyłam stęsknić :P
Obrazek

Mav

Postautor: Mav » 16:25, sob, 28.paź 2006

Jestem i niniejszym ruszam do ataku ;)

Awatar użytkownika
Andulka
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Kontaktowanie:

Postautor: Andulka » 19:22, pn, 30.paź 2006

Einslive Interview:

In marineblauem Retrotrainingsanzug, dazu passenden Schuhen und einem giftgrünen Apfel in der Hand betritt Williams eine geräumige Suite in einem Nobelhotel, um Eins Live 20 Minutigen Interwiev zu geben.

Erstaunlich ist: Auch aus einem Meter Entfernung sieht Williams genau so aus, wie auf den zahlreichen Werbeplakaten, mit denen sich der Engländer jährlich einige Millionen dazu verdient. Robbie Williams ist aufmerksam, eloquent, wirkt bei einigen persönlichen Fragen aber auffallend emotionslos.

Eins Live: Robbie, im Vorfeld dieses Interviews musste man einen Vertrag unterschreiben, in dem explizit steht, dass du ausschließlich über dein neues Album und nicht über Persönliches sprechen möchtest.
Robbie Williams: Der Grund ist, dass im Moment einfach viel zu viel in der Presse über mein Privatleben gesprochen wird. Und deshalb macht es für mich einfach mehr Sinn zu sagen, dass ich mehr über meine Musik als über Persönliches sprechen möchte. Aber mal sehen, wo unser Gespräch noch hingeht! (grinst)

Eins Live: Viele Leute waren ziemlich überrascht, als es hieß, dass du schon wieder ein neues Album fertig hättest. "Intensive Care", deine letzte Platte, ist schließlich gerade mal ein Jahr alt.
Robbie Williams: Das Beste an meinem Job, das was am meisten Spaß macht, ist Platten zu machen. Alles was danach kommt, ist mir ziemlich schnurz. Das Album ist ein Hobby, das Promoten dagegen ein Job. In den 40er, 50er, 60er und 70er Jahren haben die Leute zwei, drei Alben in einem Jahr rausgebracht. Warum sollte das heutzutage nicht auch gehen?

Eins Live: Wobei man natürlich auch erwähnen sollte, dass du bei diesem Album ganz anders gearbeitet hast als zuvor.
Robbie Williams: Alle Platten, die ich bisher gemacht habe, habe ich mit einer einzigen Person geschrieben und auch aufgenommen. Und das dauert einfach zu lange. Drei Monate gehen für`s Produzieren drauf, drei Monate für's Schreiben. Wenn ich dagegen mit vielen verschiedenen Leute arbeite, geht das viel schneller. Weil jeder für sich in seinem Studio arbeitet.

Eins Live: War deine Plattenfirma nicht doch etwas geschockt, als du ihnen von "Rudebox" erzählt hast?
Robbie Williams: Ich glaube, die waren eher erfreut als überrascht. Sie hätten's wohl nur komisch gefunden, wenn die Platte schlecht wäre. Aber ich denke, dass dies meine bislang beste Platte ist.

Eins Live: Wie ist generell dein Verhältnis zu deinen vergangenen Platten. Hörst du dir "Intensive Care" zum Beispiel heute noch an?
Robbie Williams: Da ist einfach noch zu wenig Zeit dazwischen, als dass ich die Platte gut finden könnte. Als ich das Album aufgenommen hab, hab ich's geliebt, klar. Aber jetzt braucht es einfach ein paar Jahre, bis ich es mir wieder anhören und sagen kann: "Mensch, Robbie, hast du gut gemacht!" Es ist einfach noch zu früh, auch um sich kritisch damit auseinander zu setzen.

Eins Live: Denkst du, es kommt der Tag, an dem du mit einer deiner Platten hundertprozentig zufrieden sein wirst? Wäre das ein Ziel?
Robbie Williams: Damit käme ich wohl nicht klar, wenn ich denken würde: "Okay, das war's! Das war mein Meisterstück!" Ich würde danach wahrscheinlich nur noch auf meinem Arsch sitzen und noch fetter werden als ich eh schon bin! (lacht)

Eins Live: Dein neues Album wird viele Leute überraschen. Ein derartiger Stilmix war bisher noch auf keinem deiner Alben zu hören.
Robbie Williams: Ich bin eher überrascht, dass die Leute überrascht sind. Auf der anderen Seite leben sie auch nicht in meinem Kopf, meinem Computer, sie wissen also nicht, was ich so für Musik höre. Ich bin nur überrascht, dass ich einen Track wie "Rudebox" nicht schon früher gemacht habe. Bei "Rock DJ" hab ich's versucht, aber statt "Rudebox" ist "Rock DJ" dabei rausgekommen. Ich wollte diese Platte also schon ziemlich lange machen.

Eins Live: Bei den beiden Köln-Konzerten Anfang August hast du "Rudebox" ja auch schon live präsentiert, und die Reaktionen seitens des Publikums waren eher bescheiden. Was denkst du, wie deine anderen neuen Songs live funktionieren werden?
Robbie Williams: Ich muss es ja gar nicht spielen auf der Bühne. Ich hab zumindest nie darüber nachgedacht, wie es wohl auf der Bühne klingen würde. Einfach, weil ich mit diesem Album eh nicht touren werde. Es ist zumindest nichts geplant.

Eins Live: Und wenn die Leute die Songs zu Hause hören, im Auto, unterwegs? Eine einfache Platte ist "Rudebox" definitiv nicht.
Robbie Williams: Ich hoffe, dass die Kraft dieser Platte die unterschiedlichen Reaktionen der Leute wettmacht. Und ich hoffe, dass sie die Qualität dieses Albums zu schätzen wissen. Mir ist es wirklich ernst damit, und ich wünsche mir, dass meine Fans die Platte genauso lieben wie ich.

Eins Live: Wie steht es mit den Reaktionen seitens der Presse. Gerade "Intensive Care" ist in den meisten Redaktionen ja nicht gerade gut weggekommen.
Robbie Williams: Kritiker sind ziemlich verbitterte Menschen. Die meisten wünschen sich, selber Musiker zu sein, sind es aber nicht. Und so was langweilt die Leute irgendwann. Vom ersten Tag an wurde ich auch nie für meine Musik, sondern als Mensch kritisiert. Sie nehmen mir den "Künstler" nicht ab, was okay ist - ich glaube mir ja selber nicht

Eins Live: Eine Coverversion ist "King Of The Bongo" von Manu Chao. In Deutschland ist der Song ziemlich bekannt, in Großbritannien auch?
Robbie Williams: In England war das gar kein Hit, sondern nur ein kleiner, obskurer Track. Vor sieben Jahren hab ich das Stück zum ersten Mal gehört und fand's sofort super. Und es ist irgendwie ziemlich frech, so wie ich manchmal. Und Manu Chao ist eh super. Es passt einfach!

Eins Live: Und wer ist dieser "Good Doctor"? In dem Song zählst du alle möglichen Medikamente und Narkotika auf.
Robbie Williams: Ich habe viele verschiedene Seiten. Aber die beiden wichtigsten sind wohl der Robbie Williams, der Sportfan ist, der gesund lebt und frische Luft atmet. Und eben der andere Robbie Williams, der sich Drogen reinzieht und den ganzen Tag im Bett bleibt. Zwischen diesen beiden geht es ständig hin und her. Und der "Good Doctor" ist immer da, wenn die bessere Hälfte gewinnt.

Eins Live: Was ist toll daran, Robbie Williams zu sein?
Robbie Williams: Das ist mein neuntes Album und so langsam werde ich gut. Und ich weiß, wer ich bin. Ich bin jetzt 32, mache seit 16 Musik. Und ich habe immer noch die Möglichkeit, tolle Platten zu machen, die die Leute auch kaufen wollen. Und das ist einfach verdammt aufregend.

Tlumaczenie:
Wywiad dla Einslive:

W granatowym retro dresie do tego pasujacych butach i trujaco zielonym jablkiem w reku wkracza Williams do apartamentu jednego z eleganckich hoteli zeby dac 20-to minutowy wywiad dla Einslive.

Niesamowite jest: Z odleglosci metra wyglada Williams tak samo jak na wielu plakatach reklamowych na ktorych zarabia Anglik dodatkowe miliony. Robbie Williams jest uwazny,elokwentny,przy niektorych prywatnych pytaniach bez emocji.

EL: Robbie,przed tym wywiadem musielismy podpisac umowe,ze nie chcesz rozmawiac o sprawach prywatnych tylko o swoim nowym albumie.
RW: Powodem jest to ,ze w prasie za duzo w tym momencie mowi sie o moim zyciu prywatnym.I dlatego jest dla mnie sensowniej powiedziec,ze chce rozmawiac bardziej o muzyce niz moim zyciu prywatnym.Ale zobaczymy dokad dojdzie nasza rozmowa (usmiech).

EL: Bylo wiele zaskoczonych osob jak sie dowiedzieli ,ze Twoj nowy album jest gotowy."Intensive Care" ,twoja ostatnia plyta ma przeciez dopiero rok.
RW: Najlepsze w mojej pracy jest to,ze najwiecej przyjemnosci robi mi nagrywanie plyt.Wisi mi to co pozniej sie dzieje.Album to hobby,promowanie to praca.W latach 40-tych,50-tych,60-tych,70-tych ludzie wypuszczali po trzy albumy w roku.Dlaczego w naszych czasach ma to nie dzialac?

EL: Ale trzeba wspomniec o tym ,ze w tym albumie pracowales calkiem inaczej niz kiedys.
RW: Wszystkie plyty ,ktore nagralem dotychczas,pisalem i nagrywalem z jedna osoba.A to trwa poprostu za dlugo.Trzy miesiace trwa produkcja,trzy miesiace pisanie.Jak pracuje z wieloma ludzmi idzie to poprostu duzo szybciej.Bo kazdy pracuje dla siebie w swoim studiu.

EL: Nie byla twoja wytwornia plytowa zszokowana jak opowiedziales im o "Rudebox"-ie???
RW: Sadze ze sie raczej cieszyli niz byli zaskoczeni.Moze by komicznie patrzyli jakby plyta byla zla.Ale ja sadze ,ze to do teraz moja najlepsza plyta.

EL: Jaki jest stosunek do twoich poprzednich plyt? Sluchasz "Intensive Care" np.jeszcze dzisiaj?
RW: To jest za malo czasu pomiedzy tym zebym mogl ta plyte uwazac za dobra.Jak nagralem ten album kochalem go,jasne.Ale teraz potrzebuje on kilka lat zanim znow go poslucham i powiem "Czlowieku,Robbie ,dobrze to zrobiles".To poprostu jest za wczesnie tez krytycznie do tego podejsc.

EL: Sadzisz,ze nadejdzie taki dzien gdzie bedziesz 100% zadowolony ze swojej plyty? Byloby to twoim celem?
RW: Nie pogodzil bym sie z tym jakbym myslal:"Ok,i to na tyle.To byla moja mistrzowska sztuka"!.Wtedy bym najprawdopodobniej siedzial tylko na dupie i bylbym jeszcze grubszy niz jestem teraz! (smieje sie).

EL: Twoj album zaskoczy wielu ludzi.Takiego miksu jeszcze nie bylo na rzadnym z twoich albumow.
RW: Raczej ja jestem zaskoczony ze ludzie sa zaskoczeni.Z drugiej strony nie mieszkaja oni w mojej glowie,w moim komputerze wiec nie wiedza jakiej ja slucham muzyki.Jestem tylko zaskoczony ,ze nie zrobilem wczesniej takiego track-a jak "Rudebox". W "Rock Dj" probowalem tego ale zamiast "Rudebox" powstal "Rock Dj".Ta plyte chcialem wiec juz dawno nagrac.

EL: Na obu koncetach w Koloni na poczatku sierpnia zaprezentowales juz "Rudebox" i reakcje publicznosci byly raczej negatywne.Jak sadzisz jak beda twoje inne,nowe piosenki funkcjonowac na zywo?
RW: Nie musze tego wcale na scenie grac.Nie myslalem bynajmniej o tym jak to bedzie na scenie brzmialo.Proste,poniewaz nie bede z tym albumem robil trasy.Przynajmniej nie jest to planowane.

EL: A jak ludzie beda te piosenki sluchac w domu ,w samochodzie,w drodze? Latwa plyta "Rudebox" raczej nie jest.
RW: Mam nadzieje,ze moc tej plyty wywola roznorodne ludzkie reakcje.I mam nadzieje,ze jakosc tej plyty bedzie doceniona.Mowie powaznie i mam zyczenie zeby moi fani pokochali ta plyte tak jak ja.

EL: Jak wyglada reakcja ze strony prasy? "Intensive Care" w wielu radakcjach nie przyjela sie.
RW: Krytycy to sa zakwaszeni ludzie.Wiekszosc marzy o tym zeby zostac muzykiem ale nim nie sa.I to wlasnie nudzi ludzi.Od pierwszego dnia jestem krytykowany jako czlowiek a nie za moja muzyke.Oni nie wierza we mnie jako w artyste-ja sam sobie nie wierze.

EL: Jedna cover wersja jest "Kng of the bongo" Manu Chao.W niemczech jest ta piosenka bardzo znana,w wielkiej Brytani tez?
RW: W Angli nie byl to rzaden hit tylko maly,obskurny track.Siedem lat temu uslyszalem ta piosenke pierwszy raz i zaraz uwazalem ze jest super.Jest ona beszczelna,tak jak ja nieraz.A Manu Chao jest juz wogole super.Poprostu wszystko pasuje.

EL: A kto jest tym "Good doctor"? W tej piosence wyliczasz wszystkie mozliwe tabletki i narkotyki.
RW: Mam duzo roznych oblicz.Ale dwie sa najwazniejsze: Robbie Williams ktory jest fanem sportu,ktory zdrowo zyje i wdycha swieze powietrze.I ten inny Robbie Williams ktory wciaga narkotyki i caly dzien spedza w lozku.Miedzy tymi dwoma idzie raz tu raz spowrotem.A "Good doctor" jest zawsze na miejscu jak to lepsze oblicze wygrywa.

EL: Co jest w tym takiego fajnego byc Robbie Williamsem??
RW: To moj dziewiaty album i powoli robie sie dobry.I wiem kim jestem.Mam teraz 32-a lata ,robie od 16-go roku zycia muzyke.Mam nadal mozliwosc robienia dobrych plyt,ktore ludzie tez chca kupowac.A to jest poprostu cholernie podniecajace.

Gość

Postautor: Gość » 19:33, pn, 30.paź 2006

EL: Sadzisz,ze nadejdzie taki dzien gdzie bedziesz 100% zadowolony ze swojej plyty? Byloby to twoim celem?
RW: Nie pogodzil bym sie z tym jakbym myslal:"Ok,i to na tyle.To byla moja mistrzowska sztuka"!.Wtedy bym najprawdopodobniej siedzial tylko na dupie i bylbym jeszcze grubszy niz jestem teraz! (smieje sie).

I za to Cię kochamy:):) za szczerość!!

Awatar użytkownika
...Aguśka...
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed

Postautor: ...Aguśka... » 21:01, pn, 30.paź 2006

ciesze sie z tego wywiadu. Dzieki Andulka 8) Nareszcie normalne konktretne pytania i szczere odpowiedzi. OK ja rozumiem że to wszystko jest promocja płyty ale i tak bardzo mi sie podoba.
Dawno mi się tak żaden wywiad nie podobał :lol: :lol: :lol:
Obrazek

Awatar użytkownika
Andulka
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Kontaktowanie:

Postautor: Andulka » 21:13, pn, 30.paź 2006

Nie ma za co 8) .Racja...wywiad konkretny-bez owijania w bawelne :wink: .A ze reklama to mi nie przeszkadza :D

kingus

Postautor: kingus » 16:54, wt, 31.paź 2006

A "Good doctor" jest zawsze na miejscu jak to lepsze oblicze wygrywa.

no to które to te lepsze ? :lol: to Rob jest tym doktorkiem? :lol: i leczy Robbiego :hahahahaha:

Awatar użytkownika
Agnieszka
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Kontaktowanie:

Postautor: Agnieszka » 18:37, wt, 31.paź 2006

Kolejny super wywiadzik :D Robbie kocha Rudeboxa i ja już też. I tak sobie pomyślałam, że dobrze, że nagrał taką płytę inną niż pozostałe do tej pory, bo pamiętacie chyba reakcje prasy na Intensive Care :?: Ale nie zgodzę się z Robbem, że to Jego najlepsza płyta...chyba zapomniał o Escapology :lol: A dziennikarze nareszcie wiedzą o czym z Robbiem rozmawiać, żeby się nie wkurzył, doskonałe przygotowanie do wywiadu :lol:
Obrazek

Something beautiful will come your way:)

Awatar użytkownika
Andulka
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Kontaktowanie:

Postautor: Andulka » 22:25, śr, 01.lis 2006

Wywiad dla gazety "Bunte"
19.10.2006

Robbie Williams ma problem:Piosenkarz uwaza stanie na scenie za katorge!

Wykupione bilety na koncerty i tysiace shisteryzowanych fanow:Tak wyglada swiatowa trasa koncertowa Robbie Williamsa.Piosenkarz ma powod byc szczesliwym,ale niestety nie jest.

B:Jest pan naprawde tak zmeczony ta trasa jak sie czyta w gazetach?
RW:Moglbym zyc calkiem dobrze bez tych wszystkich tras koncertowych.To nie nalezy do rzeczy ktore naprawde potrzebuje.W czasie trasy musze spelniac jakies warunki.Ludzie kupuja bilety a ja musze spelnic warunek ze dwie godziny bede ich zabawiac.Czy mam na to ochote czy tez nie mam.

B:A raczej nie ma pan na to ochoty?
RW:Ten facet na scenie to nie jest ten sam facet ktory stoi za kulisami i czeka na swoj wystep.Ale ja musze zawsze tym facetem byc.A z reguly wcale tego nie chce.Ale wiem co ludzie we mnie lubia.Przeciez musze to wiedziec bo ja tego faceta stworzylem.On jest wspanialym instrumentem w mojej kieszeni.Ale to nie robi przyjemnosci...choc nieraz jednak robi(smiech).Nieraz lacze sie z nim w jednosc i dobrze sie bawie.

B:Jaka role gra alkohol w panskim zyciu?
RW: 6 lat nie pilem.I nadal nie pije.Probuje utrzymywac sie trzezwo.Sadze,ze doszedlem do punktu gdzie musze wyczuc kim jestem.Poruszam sie na waskiej linie.Po jednej stronie jest mezczyzna ktory rano wstaje i idzie do pracy.Z drugiej strony jest typ ktory chce sie tylko stoczyc.Poprostu stoczyc i sie zagubic.To jest walka miedzy dobrem a zlem.

B:Jesli chodzi o temat narkotykow to sam pan tego doswiadczyl.Wiele innych gwiazd nadal bierze i wiele jest na odwykach.Czy nie macie dobrych doradcow???
RW:Mozemy to wszystko robic tez bez narkotykow.Wiemy ,ze narkotyki sa niedobre.Wielu w to nie wierzy,ale narkotyki naprawde uzalezniaja.Jest naprawde latwo szybko w to wpasc.Zyczyl bym sobie tak naprawde zeby narkotyki nie istanialy.Zyczyl bym sobie zeby nie istnial alkohol i papierosy.A wczesniej albo pozniej zyczylbym sobie zeby nie istaniala tez kawa.Wtedy bym sie uzaleznil od ciastek i zyczylbym sobie zeby one tez nie istanialy (smiech).To co sami sobie robimy biorac narkotyki jest poprostu okropne.Niech Bog blogoslawi ta mlodziez ,ktora z tym zacznie.

B:Jest panu latwiej pracowac w studio niz na scenie?
RW:W studio jest bardzo lekko bo jest nim moja sypialnia.Lubie tez promowac album.Dwa ,trzy tygodnie:"Hey jestem gwiazda popu,czy to nie wspaniale?Yeah"!Potem ide znow do domu.Kocham to bo to mi dobrze robi a ludzie kupuja pozniej moje plyty.

B:Za pierwszy piosenke z albumu "Rudebox" pod tym samym tytulem dostal pan nieciekawe krytyki.Zaskoczylo to pana?
RW:Nie bo zawsze dostaje zle krytyki.Jestem zawsze muzycznie i ludzko dolowany.Moje tatuaze,moje wlosy,moj nos,moje oczy,moje nogi.Na serio!To nie zalezy od mojej muzyki tylko od tego ze ludzie sa poprostu zazdrosni.

B:Jedna piosenka nazywa sie "Good Doctor".Ma pan dobrego lekarza?
RW:Mam takich ktorzy daja mi tabletki i takich ktorzy ich nie daja.Mysle,ze ci ktorzy mi nie przepisuja tabletek na sen i przeciwko depresjom sa lepsi.Wiekszosc lekarzy chce tylko cie napompowac lekarstwami.Ale nie ma rzadnych skrotow.Obojetnie co bierzesz to cie wykancza.

B:Jedna piosenke dedykuje pan normalnemu czlowiekowi z miasteczka Burslem.Chcialby pan na dwa ,trzy dni byc znow normalnym mieszkancem,czlowiekiem?
RW:Boje sie wyrazu "normalny" bo takie cos nie istnieje.Ludzie czesto w barach mowia do mnie:" Chodz z nami...my jestesmy normalni".Przysiegam ,ze nigdy sie wtedy do tych ludzi nie zblizam.Potepiam tych,ktorzy uwazaja sie za normalnych.

Awatar użytkownika
Agnieszka
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Kontaktowanie:

Postautor: Agnieszka » 19:34, czw, 02.lis 2006

Dobrze, że ja się uważam za nienormalną :hahahahaha: :hahahahaha: :hahahahaha: Troszke przykro mi się zrobiło jak przeczytałam o tych koncertach :roll: No i kim jest na prawdę Good Doctor :lol: :?:
Obrazek

Awatar użytkownika
Andulka
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Kontaktowanie:

Postautor: Andulka » 19:44, czw, 02.lis 2006

:hahahahaha: Oj tak Agnieszko...juz nieraz o naszej normalnosci dyskutowalysmy-hihih.Chyba kazdy ma "cos" nienormalnego w sobie.Czyli Robek ma racje,ze nie ma ludzi normalnych :wink: .Nikt nie jest idealny....taka jest prawda.Albo ktos uwaza sie za chodzacy ideal??? :D

Awatar użytkownika
Agnieszka
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Kontaktowanie:

Postautor: Agnieszka » 19:54, czw, 02.lis 2006

Oj tak dyskutowałyśmy :hahahahaha: A my to już wogóle jesteśmy dziwne, ale dobrze, że mamy tego świadomość :wink: Pięknie przetłumaczony wywiadzik, sprawdzałam 8) hihihi
Obrazek

Awatar użytkownika
Geffarda
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Kontaktowanie:

Postautor: Geffarda » 20:30, czw, 02.lis 2006

Chyba nikt w naszym gronie nie jest normalny ;)
Ja szczerze mówiąc też nie lubie normalnych ludzi, albo moze w nich nie wierze, bo tacy nie istnieją, albo istnieja i siedza w klasztorach :roll:
Jestem nienormalna i mi z tym dobrze :lol2: Ogłaszam 2 XI światowym dniem nienormalnych -pomijając zaduszki-

P.S. My też mamy prawo mnieć własne święto :lol2:
Obrazek

Gość

Postautor: Gość » 20:38, czw, 02.lis 2006

jeah

kingus

Postautor: kingus » 08:29, pt, 03.lis 2006

Geffarda pisze:My też mamy prawo mnieć własne święto :lol2:

właśnie wybierzmy sobie dzień i nazwijmy go Świętem Robsesji :lol: albo Robfana :lol:

Awatar użytkownika
Alida
Super Max Robviously Robsessed
Super Max Robviously Robsessed
Kontaktowanie:

Postautor: Alida » 13:29, pt, 03.lis 2006

ja takie swieto obchodze codziennie baa nawet w nocy :wink: :lol:
Obrazek
''If God closes the door...he opens the window'';)

Wróć do „Prasa, książki i inne publikacje”