Danger! Danger!

Podziel się z innymi ciekawymi zdjęciami swojego idola.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Radek83
Administrator Forum
Posty: 1249
Rejestracja: 22:51, pn, 08.lis 2004
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Danger! Danger!

Postautor: Radek83 » 14:19, wt, 14.cze 2005

Obrazek

Nie wiedziałem gdzie wstawić takie zdjęcie, ani to zdjęcie Robbiego ani jego karykatura. Co sądzicie o takich rozwiązaniach ? Chcielibyście mieć taką toaletę ?
Obrazek

Awatar użytkownika
Magda_76
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 1416
Rejestracja: 22:15, sob, 19.lut 2005
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Magda_76 » 14:46, wt, 14.cze 2005

Może nawet i bym chciała, tylko, że musiałabym mieć drugą w której załatwiałabym swoje potrzeby fizjologiczne!!!
Do Robka, że tak powiem nie mogłabym tego zrobić!!!

Awatar użytkownika
Alida
Super Max Robviously Robsessed
Super Max Robviously Robsessed
Posty: 3434
Rejestracja: 22:26, pn, 22.lis 2004
Lokalizacja: Niemcy
Kontaktowanie:

Postautor: Alida » 14:58, wt, 14.cze 2005

eee nie moglam bym sie skupic na tym co trzeba :wink: no thx :lol:

Awatar użytkownika
Beauty
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 1078
Rejestracja: 19:18, sob, 04.gru 2004
Lokalizacja: Cologne-Mediolan-Sydney
Kontaktowanie:

Postautor: Beauty » 15:20, wt, 14.cze 2005

Napewno bym nie chciała :P :]
EVERYTHING IS GONNA BE ALLRIGHT... SEE YOU LATER... MAYBE NEVER ?

Awatar użytkownika
stokrotka1989
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Posty: 2703
Rejestracja: 12:37, pn, 15.lis 2004
Lokalizacja: Kalisz
Kontaktowanie:

Postautor: stokrotka1989 » 15:31, wt, 14.cze 2005

hmm, nie chyba :P ja wole zwykle biale ;)

AnneL

Postautor: AnneL » 16:55, wt, 14.cze 2005

lol, troche chore :lol:

ja tez nie chciałabym !
bez przesady :roll: :lol:

Awatar użytkownika
Iza
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum
Posty: 386
Rejestracja: 19:52, pn, 27.gru 2004

Postautor: Iza » 21:35, śr, 15.cze 2005

ojej, jaki ktos mial glupi pomysl:/ skad takie zdjecie? Ja nie moge, ludzie to maja nawalone...:/
"I don't know exactly what that means, but I'm really proud of that" [Rob Williams]

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Kate
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 619
Rejestracja: 16:55, pt, 19.lis 2004
Lokalizacja: somewhere beyond the sea...

Postautor: Kate » 20:12, czw, 16.cze 2005

Ostatnio wyprodukowano papier toaletowy z karykaturami i komiksami o naszych politykach :lol:
podpis był za wysoki i został usuniety.

Awatar użytkownika
Agata_RW
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum
Posty: 389
Rejestracja: 20:38, wt, 14.gru 2004
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Postautor: Agata_RW » 12:46, pt, 17.cze 2005

ee.. nie, dzięki za taką toaletę :roll:
why do you think...

http://icebox.blog.pl/

Awatar użytkownika
stokrotka1989
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Posty: 2703
Rejestracja: 12:37, pn, 15.lis 2004
Lokalizacja: Kalisz
Kontaktowanie:

Postautor: stokrotka1989 » 13:58, pt, 17.cze 2005

Kate pisze:Ostatnio wyprodukowano papier toaletowy z karykaturami i komiksami o naszych politykach :lol:


wg. mnie to tez byla glupota :P

Awatar użytkownika
Magda_76
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 1416
Rejestracja: 22:15, sob, 19.lut 2005
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Magda_76 » 14:25, pt, 17.cze 2005

No, ale podejrzewam, że nasi politycy bardziej się nadają do tyłka niż Robek!

Awatar użytkownika
stokrotka1989
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Posty: 2703
Rejestracja: 12:37, pn, 15.lis 2004
Lokalizacja: Kalisz
Kontaktowanie:

Postautor: stokrotka1989 » 14:45, pt, 17.cze 2005

ale trzeba miec jakies wypaczone poszucie humoru. przynajmniej mnie to totalnie nie bawi.

Awatar użytkownika
colir
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum
Posty: 385
Rejestracja: 21:53, ndz, 14.lis 2004
Lokalizacja: Gdynia Gdynia Gdynia!!!
Kontaktowanie:

Postautor: colir » 18:31, pt, 17.cze 2005

no...
em...
a co to za idiota zrobił???

pixie

Postautor: pixie » 18:05, sob, 18.cze 2005

eeeeeeeee............. nie dziekuje

Awatar użytkownika
Radek83
Administrator Forum
Posty: 1249
Rejestracja: 22:51, pn, 08.lis 2004
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Radek83 » 22:37, sob, 18.cze 2005

e tam od razu głupi pomysł
na wszystkim można zrobić komiks
bo chyba nikt z Was nie zauważył, że to komiks tylko, że na papierze toaletowym
Obrazek

Awatar użytkownika
Alida
Super Max Robviously Robsessed
Super Max Robviously Robsessed
Posty: 3434
Rejestracja: 22:26, pn, 22.lis 2004
Lokalizacja: Niemcy
Kontaktowanie:

Postautor: Alida » 10:25, ndz, 19.cze 2005

eee gdzie mozna taki kupic? wprawdzie wolalabym stworzyc swoj wlasny ale taki tez niezly hehe

pixie

Postautor: pixie » 11:14, ndz, 19.cze 2005

fajnie by bylo wlasny miec :P....

Awatar użytkownika
Radek83
Administrator Forum
Posty: 1249
Rejestracja: 22:51, pn, 08.lis 2004
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Radek83 » 11:25, ndz, 19.cze 2005

w sklepie internetiowym
http://www.sklep.agaton.pl/?d=produkt&id=241
można kupić ten papier po 9.99 PLN
Obrazek

pixie

Postautor: pixie » 11:42, ndz, 19.cze 2005

wow :P
ciekawe czy ktos kupuje...........

Awatar użytkownika
stokrotka1989
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Posty: 2703
Rejestracja: 12:37, pn, 15.lis 2004
Lokalizacja: Kalisz
Kontaktowanie:

Postautor: stokrotka1989 » 19:28, ndz, 19.cze 2005

ja poprostu nie lubie politycznych zartow, moze dlatego mnie to wcale nie bawi...


Wróć do „Fotografie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron