Older means more hansome :)))

Podziel się z innymi ciekawymi zdjęciami swojego idola.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
anja80
Lekka Robsesja
Lekka Robsesja
Posty: 120
Rejestracja: 15:07, wt, 14.gru 2004
Lokalizacja: Zabrze
Kontaktowanie:

Older means more hansome :)))

Postautor: anja80 » 11:38, czw, 10.mar 2005

nie wiedzialam w ktora kategorie wsadzic ten temat :) wiec wsadzam tu. chodzi mi mianowicie o to, ze sa faceci, którzy im starsi tym bardziej przystojni. Dojrzałość wiąże się u nich nie tylko z tym, że są bardziej doświdaczeni życiowo, ale również z tym, że fizycznie są coraz bardziej....ehm...mniamuśni :lol: nie sądzicie, że robbie też do nich należy?:) wiecie ja wcale nie mowie ze kiedys mi sie nie podobal, bo zawsze byl z niego przystojny facet, ale teraz to juz sie z niego zrobilo super-ciacho :lol: dla mnie jak najbardziej. z każdym rokiem wygląda lepiej i bardziej mi się podoba.
Ostatnio zmieniony 12:53, śr, 16.mar 2005 przez anja80, łącznie zmieniany 1 raz.
anja80

Gość

Postautor: Gość » 11:52, czw, 10.mar 2005

No jak wino :) Im starsze tym lepsze :)
Tak samo Johnny Deep :) Kiedys nie był taki piękny a teraz Obrazek 8)

pixie

Postautor: pixie » 16:06, czw, 10.mar 2005

Robbie jest taki sexy!

Awatar użytkownika
Magda_76
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 1416
Rejestracja: 22:15, sob, 19.lut 2005
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Magda_76 » 20:22, czw, 10.mar 2005

To prawda Rob już w TT był fajowy :!: Ale teraz to jest poprostu mniamuśny :!: Z wielką chęcią bym Go schrupała :oops:

pixie

Postautor: pixie » 20:26, czw, 10.mar 2005

taki jest piekny....czy ktorys z was widzial reklame jego do smarta jak jakis czlowiek jedzie samochodem...i falszuje strasznie piosenke "feel" parkuje..widzi ze idzie pani sprawdzajaca bilety...on nie ma pieniedzy to zaczyna spiewac aby dostac pieniadze....nagle kochany Robbie przechodzi...zwraca mu uwage ze dobrze mu idzie ale da sie lepiej....i wrzuca mu pieniazek!!
mam na kompie...ktos chce?

Awatar użytkownika
Magda_76
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 1416
Rejestracja: 22:15, sob, 19.lut 2005
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Magda_76 » 20:43, czw, 10.mar 2005

Ja też już mam. Podejrzewam w ogóle, że większość osób ją ma . Ale jest Super

pixie

Postautor: pixie » 20:45, czw, 10.mar 2005

strasznie mi sie podoba...wczoraj zobaczylam..i znowu na widok robbcia zwariowalam :oops:

Awatar użytkownika
Alida
Super Max Robviously Robsessed
Super Max Robviously Robsessed
Posty: 3434
Rejestracja: 22:26, pn, 22.lis 2004
Lokalizacja: Niemcy
Kontaktowanie:

Postautor: Alida » 21:00, czw, 10.mar 2005

jejejejej jaka fajna fotka ta Robbie bokser :lol: :lol: a co do tego ze im starszy tym more handsome zgadzam sie w 100% tez to zauwazylam wielu aktorow tez sie znajdzie takich

Awatar użytkownika
Madzik
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Posty: 2082
Rejestracja: 12:39, pn, 27.gru 2004
Lokalizacja: all over the place

Postautor: Madzik » 09:18, pt, 11.mar 2005

pixie ja nie mam :( mogła bys m iprzesłąc??? :) bardzo bym prosiła!

pixie

Postautor: pixie » 14:41, pt, 11.mar 2005

PODAJ e-mail..czy prze gg mam ci przeslac..?

Awatar użytkownika
Iza
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum
Posty: 386
Rejestracja: 19:52, pn, 27.gru 2004

Postautor: Iza » 19:22, pt, 11.mar 2005

ta relkama jest stara jak swiat, ale rzeczywiscie bardzo fajna. a co do tego , ze Rob im starszy tym fajniejszy, to prawda, ale jak dlugo? hehe:) cikawe od ktorego momentu bedzie sie starzal? miejmy nadzieje ze niepredko:) ale i tak go przeciez bedziemy kochac, nie?
"I don't know exactly what that means, but I'm really proud of that" [Rob Williams]

Obrazek Obrazek

pixie

Postautor: pixie » 19:30, pt, 11.mar 2005

zawsze.... :)

Awatar użytkownika
Iza
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum
Posty: 386
Rejestracja: 19:52, pn, 27.gru 2004

Postautor: Iza » 19:39, pt, 11.mar 2005

no i prawidlowa odpowiedz:)
"I don't know exactly what that means, but I'm really proud of that" [Rob Williams]



Obrazek Obrazek

pixie

Postautor: pixie » 19:45, pt, 11.mar 2005

za 15minut robbie na bbc prime!!!!!!!

Awatar użytkownika
Iza
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum
Posty: 386
Rejestracja: 19:52, pn, 27.gru 2004

Postautor: Iza » 20:00, pt, 11.mar 2005

wszystko fajnie tylko ja nie mam tego kanalu
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
dlaczego?
za co mnie ta kara spotkala????????
"I don't know exactly what that means, but I'm really proud of that" [Rob Williams]



Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Magda_76
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 1416
Rejestracja: 22:15, sob, 19.lut 2005
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Magda_76 » 22:08, pt, 11.mar 2005

Ja uważam , że On już się troszeczkę zastarzał i właśnie z tym Mu pięknie

Awatar użytkownika
Iza
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum
Posty: 386
Rejestracja: 19:52, pn, 27.gru 2004

Postautor: Iza » 10:16, sob, 12.mar 2005

no wlasnie, po nim widac ze jest coraz starszy, bo po kim nie widac?:) ale to jest fajne:) jest coraz bardziej meski i pociagajacy:) mniam:)
"I don't know exactly what that means, but I'm really proud of that" [Rob Williams]



Obrazek Obrazek

pixie

Postautor: pixie » 18:56, sob, 12.mar 2005

zawsze bedzie naszym Robbciem

Awatar użytkownika
Anie J
Fan
Fan
Posty: 1
Rejestracja: 21:16, czw, 10.lut 2005
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Witaj!!!

Postautor: Anie J » 16:11, śr, 23.mar 2005

Witaj!!!
Jesli to mozliwe, to ja bardzo bym prosila, moj email to anieexquisite@yahoo.com
Z gory dziekuje,
Pozdrowienia, czekam...
Ania

Awatar użytkownika
Altea77
Zaawansowana Robsesja
Zaawansowana Robsesja
Posty: 232
Rejestracja: 01:40, pt, 30.gru 2005
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kontaktowanie:

Postautor: Altea77 » 01:51, pt, 27.sty 2006

Taki fajny temat a tak mało postów?W dziale fotki ,a gdzie te fotki z naszym pięknie "starzejącym się" Robciem?
Jestem od niedawna na forum,bardzo lubię oglądac ciekawe fotki,nieraz trafiają się takie których nie mam.
Proponuję takie zestawienie :Robbie-dawniej i Robbie -teraz czyli CIACHO, MIODZIO jak kto woli....

Obrazek

Obrazek

Komentarz chyba niepotrzebny
Obrazek


Wróć do „Fotografie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron