piercing-kolczyki kolczYki i jeszcze raz ....

Komentarze nie związane z czymkolwiek innym na forum.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Madzik
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Posty: 2082
Rejestracja: 12:39, pn, 27.gru 2004
Lokalizacja: all over the place

piercing-kolczyki kolczYki i jeszcze raz ....

Postautor: Madzik » 19:52, ndz, 08.maja 2005

co z abzdury ;p
Ostatnio zmieniony 22:09, pn, 22.lip 2013 przez Madzik, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
kingpin
Fan
Fan
Posty: 43
Rejestracja: 16:49, pt, 01.kwie 2005
Lokalizacja: to chore pytanie ;)

Postautor: kingpin » 19:58, ndz, 08.maja 2005

kolczyki sa super!!! Sam mam kolczyki w uchu :lol:
A do kolczyka w jezyku jak najbardziej Cie namawiam!!! Na kolesiach to robi wrazenie :) zwłaszcza jesli całuja sie z taka laska która ma taka ozdobe w buzi :oops:

blee
Fan
Fan
Posty: 35
Rejestracja: 19:53, czw, 25.lis 2004
Kontaktowanie:

Postautor: blee » 20:54, ndz, 08.maja 2005

nie no jak britney i beyonce maja, to ty tez przeciez musisz miec
hehe :D

Awatar użytkownika
Mrs.Laydee
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 689
Rejestracja: 09:54, śr, 27.kwie 2005
Lokalizacja: zielona góra
Kontaktowanie:

Postautor: Mrs.Laydee » 20:55, ndz, 08.maja 2005

kolczyki są w porządku, ale ich nadmiar jest tak samo uroczy, jak ich brak...
a co do całowania się z osobą, która ma kolczyk w języku... hmm to rzeczywiście musi być COŚ :wink: heh
*no, przesadzili teraz
świat się kończy, czas umierać.

Awatar użytkownika
Alida
Super Max Robviously Robsessed
Super Max Robviously Robsessed
Posty: 3434
Rejestracja: 22:26, pn, 22.lis 2004
Lokalizacja: Niemcy
Kontaktowanie:

Postautor: Alida » 21:16, ndz, 08.maja 2005

Madzik ja mam jakies 4 lata w pepku robilam w studiu tattoo( 120 zeta) i tylko tam bym przekluwala inne czesci ciala tez- bezpiecznie ,nic nie czulam wogole poza tym na mnie goi sie wszystko b.dobrze wiec mi wogole sie nic nie babralo z nim nie ropialo ,jesli chcesz przekluc do najlepsza pora teraz - bedziesz mogla juz sie kapac w wakacje ale jesli chodzi o sport - i kontakt z innymi tam to lepiej nie- bo jeszcze sobie zaszkodzic mozesz
co do opinii na ich temat- to coz ja nie chodze specjalnie w bluzkach krotkich by bylo go widac ,wiec nie wiele osob wie zo go mam ,widac jedynie go w szatni jak sie przebieram na wf :wink: - badz na plazy w lecie :wink: i jesli chodzi o mnie to zrobilam go tylko dla siebie nie dla chlopakow czy tam dla prestizu ,poprostu spodobal mi sie i w dzien pozniej juz mialam go,coz wszystko jest dla ludzi .. z umiarem :wink:

Awatar użytkownika
Michaś
Lekka Robsesja
Lekka Robsesja
Posty: 133
Rejestracja: 11:57, pn, 02.maja 2005
Lokalizacja: 100LICA !

Postautor: Michaś » 21:27, ndz, 08.maja 2005

ja mam malutki kolczyk, srebrna kuleczke w uchu.
ale chcialbym jeszcze kolczyk w sutku. dla mnie to gordzes :-P
no oczywiście najmodniejsze sa teraz przekute jezyki, ale nie chce. znam duzo osob ktore maja i mnie nie stac na takie fizyczne cierpienia.
fajnie wygladaja niektore kolczyki na uchu ale na gorze ucha a nie dole
'COZ I GOT HIGH

AnneL

Postautor: AnneL » 22:02, ndz, 08.maja 2005

mam w uszach, chce mieć dwa w jednym na razie

kiedyś w brzuchu, bo uważam ze to super wygląda
a Keira ma jeden 8) i super wygląda

Obrazek

Ach, chciałabym wyglądać choć w jednym stopniu tak jak Keira :P

ale wracając do tematu
nigdy w zyciu kolczyk w języku, obrzydlistwo, jak dla mnie przynajmniej
sutkach i tyłkach tak samo :P

jak dla mnie tylko uszy i brzuch uchodzą :P

Awatar użytkownika
Alida
Super Max Robviously Robsessed
Super Max Robviously Robsessed
Posty: 3434
Rejestracja: 22:26, pn, 22.lis 2004
Lokalizacja: Niemcy
Kontaktowanie:

Postautor: Alida » 22:10, ndz, 08.maja 2005

moja best kolezanka zrobila sobie w jezyku teraz w Anglii za 3 tygodnie wraca to zobacze jak to u niej wyglada ,mi sie podoba jeszcze w nosku ,ja mam w jednym uchu 2 ale nie pisalam o tym wczesniej bo traktuje to jako norme :wink: a Keira z tego co wiem ma tez tattoo w miejscu gdzie Robbie ma literke B tylko troszke wyzej tak przy uchu jak najblizej ,nie wiem czy prawdziwy czy nie ale widzialam w necie gdzies fotke

Awatar użytkownika
trishalle
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 590
Rejestracja: 04:21, ndz, 09.sty 2005

Postautor: trishalle » 22:19, ndz, 08.maja 2005

Madzik pisze:
po prostu: Britney i Beyonce maja kolczyki w pępkach ja tez chce.
Ponadtto musze podniesc swój prestiz.


nie sadze by kolczykowanie sie mialo podniesc swoj prstiz... hmmm.... to samo tyczy sie ze Britney ma to ty tez musisz... zastanow sie czy ty naprawde tego chcesz ;)
ja do kolczykowania nic nie mam... ja mma po dwie dziurki w kazdym uchu...

wszystko jest fajne ale z umiarem

iga
Lekka Robsesja
Lekka Robsesja
Posty: 132
Rejestracja: 15:06, czw, 18.lis 2004
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: iga » 02:54, pn, 09.maja 2005

Jak " Britnej" ma taki kolczyk to ja bym też taki sobie zrobiła :D
Ehh... chciałabym mieć takie problemy :lol:

Awatar użytkownika
Iza
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum
Posty: 386
Rejestracja: 19:52, pn, 27.gru 2004

Postautor: Iza » 09:57, pn, 09.maja 2005

ja mam tylko w uszach kolczyki i nie zamierzam miec nigdzie indziej. Podobaja mi sie tylko u kogos w nosie jezscze, ale nigdzie wiecej! Sutki odpadaja! Fuj! Rownie dobrze mozna by sobie przepic bardziej intymne miejsca....łeeeeee!
"I don't know exactly what that means, but I'm really proud of that" [Rob Williams]

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Beauty
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 1078
Rejestracja: 19:18, sob, 04.gru 2004
Lokalizacja: Cologne-Mediolan-Sydney
Kontaktowanie:

Postautor: Beauty » 13:01, pn, 09.maja 2005

Ja ubóstwiam kolczyki nad brwią^^ Jakie one sa fajne :) jak rodzice pozwolą to sobie zrobie taki malutki :). kolczyki w pepku też są fajne, ale z ładnymi kolczykami. Piercing na języku. Hmm tez efektowny , ale ja sobie takiegonie zrobię :] strasznie bym się bała :D przekłucia ;)
EVERYTHING IS GONNA BE ALLRIGHT... SEE YOU LATER... MAYBE NEVER ?

Awatar użytkownika
stokrotka1989
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Posty: 2703
Rejestracja: 12:37, pn, 15.lis 2004
Lokalizacja: Kalisz
Kontaktowanie:

Postautor: stokrotka1989 » 13:56, pn, 09.maja 2005

ja lubie u kogos. ale tez w umierze. nie lubie calych okolczykowanych ludzi. jak juz ma w nosie, to niech nei robi sobie gdzies indziej. jeden wystarczy. w pepku tez jest fajnie. ale, wedlug mnie, ladnie wyglada tylko na ladncyh, szczuplych brzuchach. znam dziewczyny 'dosyc pulchne' z kolczykami w pepku i to wyklada dosyc kiepsko...
na brwi bym sie bala polecic, bo ponoc mozna trafic na jakis tam nerw, i ci zez zostanie. a chyba lepiej miec prosto oczy, niz ladnie wygladajacy kolczyk z zezem ;P
no, to by chyba bylo na tyle.
a duzo bardziej niz kolczyki wole tatuaze. sa bardziej osobiste i mozna nimi wiecej wyrazic niz kuleczka, czy kwiatuszkiem, ewentualnie delfinkiem. :)

Awatar użytkownika
bart
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum
Posty: 335
Rejestracja: 21:09, ndz, 09.sty 2005
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: bart » 14:14, pn, 09.maja 2005

[quote="Mrs.Laydee"]kolczyki są w porządku, ale ich nadmiar jest tak samo uroczy, jak ich brak...
a co do całowania się z osobą, która ma kolczyk w języku... hmm to rzeczywiście musi być COŚ :wink: heh[/quote]


Zgadzam się w pełni!!!
Please Be Gentle I'm Still Learning-Advertising Space
Robbie Williams Jest THE BEST!!!!!!!!!
Robbie WE LOVE YOU!!!

Gość

Postautor: Gość » 14:20, pn, 09.maja 2005

Ja mam kolczyk w pępku od wakacji ale ju na mnie on nie robi wrazenia...Nie uwazam zeby to było cos super.
Hehe przekuwała mi kolezanka :) i to ie w zadnym studiu tylko tak :) kolczykiem do ucha :) Nawet tak bardzo nie bola:)

Ja ostatnio bardzo pragnełam mniec kolczyka w brodzie tak pod ustami ale moja kolezanka ma i jej tak jakos krzywo zrobili ze ja obciera od ust i jej ciagle krew leci z tego :la: i przez to doswadczenie z nia odechciało mi sie :)

Miałam tez kolczyka w nosie ale wyjełam bo tez mi ju przeszło i tez miałam przekłuwane kolczykiem do nosa przez kolezanke :)

A co do tego całowania z kims kto ma kolczyka w jezyku to fajnie bylo :lody: tak hehe inaczej :)

Awatar użytkownika
Madzik
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Posty: 2082
Rejestracja: 12:39, pn, 27.gru 2004
Lokalizacja: all over the place

Postautor: Madzik » 14:23, pn, 09.maja 2005

agnieca pisze:A co do tego całowania z kims kto ma kolczyka w jezyku to fajnie bylo :lody: tak hehe inaczej :)


HARD CORE!! NIE MA CO ;););)

Awatar użytkownika
Alida
Super Max Robviously Robsessed
Super Max Robviously Robsessed
Posty: 3434
Rejestracja: 22:26, pn, 22.lis 2004
Lokalizacja: Niemcy
Kontaktowanie:

Postautor: Alida » 14:24, pn, 09.maja 2005

agnieca widze ze Tobie szybko sie nudza takie blyskotki :wink: ,Ty to dopiero mozesz o tatuazu stalym zapomniec :wink:

Gość

Postautor: Gość » 14:32, pn, 09.maja 2005

Madzik no moze nie hard core ale fajne było :D
Alida oj co prawda to prawda...wiec dlatego z tym tattoo to sobie moze henna zrobie na poczatek a jak mi sie nie znudzi to zrobie stały :D
Zaczął mi sie podobac taki tattoo teraz jak w jakiejs reklamie ( Nowy Golf Plus. Dla tych którzy kochają przestrzeń. :D). Taka dziewczyna ma na całych plecach rózne i cos tam jeszcze :D Fajnie :D

Awatar użytkownika
Beauty
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 1078
Rejestracja: 19:18, sob, 04.gru 2004
Lokalizacja: Cologne-Mediolan-Sydney
Kontaktowanie:

Postautor: Beauty » 20:29, pn, 09.maja 2005

Hard core na całego he he :P a jakbys agnieca połknęła kolczyk ??:> :lol2:
EVERYTHING IS GONNA BE ALLRIGHT... SEE YOU LATER... MAYBE NEVER ?

Awatar użytkownika
Madzik
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Posty: 2082
Rejestracja: 12:39, pn, 27.gru 2004
Lokalizacja: all over the place

Postautor: Madzik » 14:34, wt, 10.maja 2005

stokrotka ja widziałam :):) o fuj..jeśli masz na myśli ta scene gdzie tej lasce zachaczył sie kolczyk w buzi to ekhym...ta scena była okropna ble....no ale śpiewanie pomogło ;);)


Wróć do „A teraz coś z zupełnie innej beczki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron