REGULAMIN FORUM

Regulamin, informacje o nowościach, zmianach i statystyki strony.
Awatar użytkownika
Radek83
Administrator Forum
Posty: 1249
Rejestracja: 22:51, pn, 08.lis 2004
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

REGULAMIN FORUM

Postautor: Radek83 » 17:03, ndz, 12.cze 2005



1. Forum dyskusyjne udostępnione jest każdemu bezpłatnie. Każdy użytkownik zakładając konto zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego regulaminu.

2. Zasady ogólne.
--------A. Jedna osoba może utworzyć tylko jedno konto na forum.
--------B. Na życzenie użytkownika administrator może konto usunąć na stałe, albo zmodyfikować informacje których użytkownik nie może zmodyfikować samodzielnie (np. nick, ulubiona piosenka).
--------C. Z Forum należy korzystać zgodnie z zasadami Netykiety http://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta
--------D. Należy pisać poprawnie, w stopniu umożliwiającym jasny przekaz informacji. Zakazane jest nadużywanie formatowania.
--------E. Należy precyzyjnie formułować tytuł wątku, unikając ogólnikowych stwierdzeń np. POMOCY, MAM PROBLEM, itp. i wątki powinny być umieszczane we właściwych działach.
--------F. Niedopuszczalne jest żądanie przesłania odpowiedzi na e-mail / komunikator, jeśli problem został przedstawiony publicznie na Forum.
--------G. Użytkownicy nie powinni krytykować i / lub wyśmiewać innych z powodu prostych według niego zapytań i / lub odpowiedzi. Takie zachowanie jest nie tylko niegrzeczne wobec autora, jak również niepotrzebnie zaśmieca wątek.
--------H. Na forum zabrania się publikowania prywatnej korespondencji, otrzymanej przez PW i e-mail oraz w każdej innej formie (np. rozmowa poprzez komunikator) bez wyraźnej zgody zarówno autora, jak i odbiorcy treści.
--------I. Nieznajomość zasad panujących na forum nie jest żadnym wytłumaczeniem w razie ich złamania.
--------J. Jeśli Twój post niczego nowego nie wniesie do dyskusji i piszesz jedynie np. ”No właśnie!”, „Zgadzam się z powyższym”, nie zamieszczaj go. Uzasadnij swoje zdanie.
--------K. Na forum nie można w jakikolwiek sposób reklamować witryn będących konkurencją dla witryn: robbiewilliamsforum.com i robbiewilliams.pl oraz innych witryn należących do Robbie Williams Home (www.home.robbiewilliams.pl)
--------L. W sprawach spornych, a nie objętych Regulaminem decyzję podejmuje administrator.
--------M. Administrator zawsze ma ostateczną decyzje i może subiektywnie podejmować wszystkie decyzje związane z jego funkcjonowaniem i użytkownikami.


3. Konsekwencje karne.
Użytkownik nieprzestrzegający regulaminu, łamiący stale zasady w nim określone ponosi tego konsekwencje. Administrator subiektywnie określa karę. Między innymi może to być:
----● stracenie możliwości pokazywania awatara tymczasowo lub na stałe;
----● stracenie możliwości wysyłania prywatnych wiadomości tymczasowo lub na stałe;
----● zabanowanie użytkownika tymczasowo lub na stałe;
----● zabanowanie użytkownika i jego adresu IP tymczasowo lub na stałe;
----● skasowanie konta użytkownika na stałe i zabanowanie jego adresu IP tymczasowo lub na stałe;

4. Posty

--------A. Na forum nie można publikować treści, które są sprzeczne z prawem polskim i międzynarodowym, są szowinistyczne, antysemickie, rasistowskie, homofobiczne wulgarne i obraźliwe. Nie wolno umieszczać treści które nawołują do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej i innych.

--------B. Na forum nie można umieszczać linków do nielegalnych nagrań audio, audiowizualnych i innych treści które są chronione przez prawo autorskie. Na Forum nie można umieszczać odnośników do stron prezentujących treści pornograficzne, treści naganne moralnie i uważane powszechnie za nieetyczne.

--------C. Posty zawierające emotikonę lub ich ciąg oraz posty zawierające długie ciągi znaków interpunkcyjnych (np. !!!!!!!!!!!!!!!!!!) i nic więcej są traktowane jako nie wnoszące nic do dyskusji i będą kasowane, a użytkownik może spodziewać się sankcji określonych w punkcie 3.

--------D. Ten sam użytkownik nie może umieścić dwóch postów jeden pod drugim jeśli istnieje możliwość edytowania poprzedniego postu i kolejny wpis służy jedynie uzupełnieniu treści poprzedniego lub nie jest oddzielną całością (np. w wypadku kiedy kolejny wpis jest umieszczony po pewnym, długim czasie od poprzedniego i zawiera oddzielne informacje).

--------E. Na forum nie można publikować postów, przekazywać informacji, obrazów i innych form przekazów od użytkowników którzy są zabanowani. Takie przekazy będą kasowane.

5. Emblematy i podpisy.

--------A. Obrazek wyświetlany przy użytkowniku (nazywany avatarem, emblematem) może być ustawiony tylko taki który spełnia kryteria określone w panelu kontrolnym emblematów. Posiadanie emblematu niezgodnego z wytycznymi powoduje jego usunięcie bez ostrzeżenia.

--------B. Użytkownik ma możliwość wyboru emblematu z galerii emblematów tego forum. W przypadku gdy jeden emblemat używa więcej niż jeden użytkownik, osoba posiadająca emblemat pierwsza ma prawo do wyłączności na ten emblemat.

--------C. Wszyscy użytkownicy forum mają możliwość posiadania podpisu. W podpisie można umieścić tekst, linki oraz grafikę. Grafika umieszczona w podpisie nie może być większa niż 200 pikseli (wysokość) na 500 pikseli (szerokość). A jej wielkość nie może być większa niż 100 kilobajtów. Użytkownik posiadający podpis niezgodny z wytycznymi musi go zmienić niezwłocznie po upomnieniu przez moderatora lub administratora forum. Podpis może też być skasowany przez administratora bez upomnienia.



_____________________________________________________
Nie można pisac swoich postów. Na wszystkie uwagi czekam pod emailem lub PW.

Wróć do „Informacje o stronie i forum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron