Ja byłam !!! A wy?

Dyskusje o koncertach Robbiego.

Moderator: Moderatorzy

JoannaD_arc

Postautor: JoannaD_arc » 18:24, pn, 07.lis 2005

to nie ja mialam ten dyktafon ale moja kolezanka, a na koncercie sie rozdzielilysmy ( ja dopchalam sie pod scene a ona pod glosniki zeby sie cos w miare dobrze nagrało - dyktafon wysokiej jakosc to nie byl :lol: :lol:). Jak wchodziłyśmy do spodka to byl zawiniety w kurtke na dnie plecaka. A w czasie koncertu wydaje mi się ze ona po prostu trzymala go w rece i tylko czujnie rozgladała się za kims z obługi, kto mogł by przeprowadzić bardoz bolesnej konfiskaty sprzetu ;-) :lol:

ps: Inferno już się biorę za wysyłanie plików

pixie

Postautor: pixie » 18:35, pn, 07.lis 2005

oh, to mogłabyś mi to wysłać? :P

Awatar użytkownika
trishalle
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 590
Rejestracja: 04:21, ndz, 09.sty 2005

Postautor: trishalle » 09:50, wt, 08.lis 2005

na dc++ mozna sciagnac ten koncert caly ;) duzo osob go tam ma w swoich zbiorach :D

Awatar użytkownika
Sylver_Star
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Posty: 1880
Rejestracja: 16:38, śr, 31.sie 2005
Lokalizacja: Cz-wa
Kontaktowanie:

Postautor: Sylver_Star » 11:08, wt, 08.lis 2005

sorry Trishalle, wiesz ja nie jestem zbyt wtajemniczona :P mogłabyś napisać co to jest "dc++"??? bede bardzo wdzieczna, z gory dzieki. buźka :*
Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
trishalle
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 590
Rejestracja: 04:21, ndz, 09.sty 2005

Postautor: trishalle » 14:10, wt, 08.lis 2005

dc++ (a wlasciwie to chyab direct connect czy jakos tak) to program z ktorego mozna sciagac wiele rzeczy. gdzies tu na forum byl watek o tym... poszukaj a znajdzie sz :)

Awatar użytkownika
Alida
Super Max Robviously Robsessed
Super Max Robviously Robsessed
Posty: 3434
Rejestracja: 22:26, pn, 22.lis 2004
Lokalizacja: Niemcy
Kontaktowanie:

Postautor: Alida » 17:34, wt, 08.lis 2005

Triss nie gadaj nasz koncert ktos nagral i jest w DC+? masz go sciagnietego? da rade przeslac? albo powiedz co wpisac zeby mi znalazlo to czego szukam :wink:
Obrazek
''If God closes the door...he opens the window'';)

Awatar użytkownika
trishalle
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 590
Rejestracja: 04:21, ndz, 09.sty 2005

Postautor: trishalle » 17:43, wt, 08.lis 2005

wpisz w dc++ katowice (albo Poland) to ci wyskocza wszystkie piosenki... o ile uzytkownik ktory mial ten koncert bedzie akurat dostepny.... ja go gdzies zgralam na cd jak znajde to dam znac

Awatar użytkownika
Alida
Super Max Robviously Robsessed
Super Max Robviously Robsessed
Posty: 3434
Rejestracja: 22:26, pn, 22.lis 2004
Lokalizacja: Niemcy
Kontaktowanie:

Postautor: Alida » 18:00, wt, 08.lis 2005

aaaa ale z dyktafonu juz mam od Joasi myslalam ze ktos przemycil kamere moze :wink:
Obrazek

''If God closes the door...he opens the window'';)

Awatar użytkownika
MoniQuae
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 543
Rejestracja: 15:21, wt, 16.sie 2005
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Postautor: MoniQuae » 19:00, wt, 08.lis 2005

wlasnie tez jestem ciekawa, czy z dyktafonu czy jakies wideo??
Our Love Is Like a Wind I Can't See It But I Can Feel It ...
You think you're special, You are, I can see it in your eyes...
Obrazek

Awatar użytkownika
inferno
Fan
Fan
Posty: 33
Rejestracja: 21:27, ndz, 14.lis 2004
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: inferno » 21:27, wt, 08.lis 2005

JoannaD_arc pisze:ps: Inferno już się biorę za wysyłanie plików

Super :). Dziękuję Ci bardzo :*

Awatar użytkownika
Madzik
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Posty: 2082
Rejestracja: 12:39, pn, 27.gru 2004
Lokalizacja: all over the place

Postautor: Madzik » 21:11, sob, 12.lis 2005

Wlaśnie przegladajac stare ELLE znalazlam fragment na temat koncertu w Spodku.

"Nazywam się Robbie Williams i nigdy wcześniej tu nie byłem. Chcę Wam pokazać, na co mnie stać - zaczął wczorajszy koncert w Spodku brytyjski gwiazdor. Dobrze wie, że nie ma się czego wstydzić.

"Ponaddwudziestoosobowy zespół Robbiego nie tylko świetnie gra, ale też dobrze wygląda: dwa zestawy perkusyjne sekcja deta w garniturach, ciemnoskóra basistka i cztery skąpo odziane, wijące się po scenie tancerki. Muzyka Williamsa to zwykły pop, tyle że zaaranżowany z przepychem. Charakteru nadaje osobowosć Robbiego. Niemal przez cały czas byl na scenia: tańczył, grał na fortepianie i gitarze, paradował w polskiej fladze, udawał, że gra w golfa, opowiadał o swojej babci i byłych dziewczynach - jak podkreślił, wciąż jest kawalerem. W czasie ballady "come undone" wyciągnął z tłumu dziewczynę, zatańczył z nią i mocno pocałował. Gdy okazało się, że ma chłopaka, przeprosił ich oboje. Zachęcał do wspólnego śpiewania: podczas "Strong" na dwóch telebimach pojawił się tekst piosenki. Prawdziwy bar karaoke dla 8 tys. ludzi...."

Tak dla przywolania wspomnień :):):)

Awatar użytkownika
Alida
Super Max Robviously Robsessed
Super Max Robviously Robsessed
Posty: 3434
Rejestracja: 22:26, pn, 22.lis 2004
Lokalizacja: Niemcy
Kontaktowanie:

Postautor: Alida » 21:46, sob, 12.lis 2005

no i to mi si epodoba- nic dodane od siebie zadne bzdury -od cala prawda :D
Obrazek

''If God closes the door...he opens the window'';)

Awatar użytkownika
MoniQuae
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 543
Rejestracja: 15:21, wt, 16.sie 2005
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Postautor: MoniQuae » 22:04, sob, 12.lis 2005

Ohh jaka szkoda ze mnie tam nie było :(
Our Love Is Like a Wind I Can't See It But I Can Feel It ...

You think you're special, You are, I can see it in your eyes...

Obrazek

Awatar użytkownika
ammanda
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 1136
Rejestracja: 15:08, sob, 02.kwie 2005
Lokalizacja: Gliwice/Wrocław
Kontaktowanie:

Postautor: ammanda » 22:05, sob, 12.lis 2005

A ta dziewczyna od pocałunku miała na imię tak samo jak ja;)) Nie, żebym się chwaliła:P
Obrazek
19.07.2006 - Budapest - My First Rob's
Concert - The best day of my life

Awatar użytkownika
stokrotka1989
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Posty: 2703
Rejestracja: 12:37, pn, 15.lis 2004
Lokalizacja: Kalisz
Kontaktowanie:

Postautor: stokrotka1989 » 21:13, ndz, 13.lis 2005

pamietam ten artykul ;)

ale wydaje mi sie, ze u nas chyba nie bylo tekstu Strong na telebimach?? pamieta ktos? ;P

pixie

Postautor: pixie » 21:16, ndz, 13.lis 2005

ja chyeb nie pamiętam..ale zdaje mi się że nie było...

Awatar użytkownika
Monii
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum
Posty: 370
Rejestracja: 22:20, sob, 29.paź 2005
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: Monii » 09:19, wt, 15.lis 2005

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm pamietam ten koncert:) w koncu stalam w pierwszym rzedzie... haha z Alida robilysmy akcje odpychania sie od barierki nogami zeby nas nie zgnietli :D :hahahahaha: a nie widzxialam zeby na telebimie byly napisay... nie zwracalam uwagi na telebimy bo mialam Roba tak blisko :D za to wiem ze my bylysmy na telebimie hihihi bo mi qmpela z roku powiedziala...... no tak w koncu przed nami byly kamery:P to kto nagral tenm koncert???????????? ja tez go musze miec!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! plis contact witk me!!!!!!!!!!!!!!
a co do miejsca konceru w Polsce to ja jestem jak najbardziej za krakowem np na stadionie wisly :):):)
Obrazek
"You're one of God's better people
And you don't know
That's why you're special"

Awatar użytkownika
Alida
Super Max Robviously Robsessed
Super Max Robviously Robsessed
Posty: 3434
Rejestracja: 22:26, pn, 22.lis 2004
Lokalizacja: Niemcy
Kontaktowanie:

Postautor: Alida » 12:35, wt, 15.lis 2005

Monii ten koncert ma Joasia wplikach ale audio slychac co mowi i spiewa :wink: wiec moze Ci albo ona albo ja wyslac :wink:

mm a wiesz moze kto teraz ma miec support przed Robbem na najblizszej trasie?
Obrazek

''If God closes the door...he opens the window'';)

Awatar użytkownika
mm
Lekka Robsesja
Lekka Robsesja
Posty: 135
Rejestracja: 23:58, czw, 07.lip 2005
Lokalizacja: London
Kontaktowanie:

Postautor: mm » 13:20, wt, 15.lis 2005

jeszcze nie wiadomo! to jeszcze prawie rok czasu do przodu.
I lost 30 seconds on the Swim Fast Plan <-----hahaha

Awatar użytkownika
Monii
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum
Posty: 370
Rejestracja: 22:20, sob, 29.paź 2005
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: Monii » 19:48, wt, 15.lis 2005

dobra ale czym to mozecie mi wyslac? bo ja no coz jestem chetna:D:D:D
Obrazek

"You're one of God's better people

And you don't know

That's why you're special"


Wróć do „Koncerty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron