Ja byłam !!! A wy?

Dyskusje o koncertach Robbiego.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
rysa
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum
Posty: 436
Rejestracja: 20:57, śr, 12.sty 2005
Lokalizacja: Poznan

Postautor: rysa » 19:44, pn, 21.lut 2005

AnneL pisze:a ja nie dostłam tego Dziękuje ze spodka, tylko sto lat! chyba ze dziekuje jest w sto lat
ale jak nie :lol: :lol: :lol: to proszę o przesłanie, mój mail jest w moim profilu :-***


ja tesh poprosze bo jak zwykle nie mam....
buuuuuuuuuuuuu

mam nowego maila : rysa136@wp.pl

z gorki dziex
LOVE, ONLY LOVE WILL SET YOU FREE !!!

Rysa

Awatar użytkownika
Magda_76
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 1416
Rejestracja: 22:15, sob, 19.lut 2005
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Magda_76 » 19:56, pn, 21.lut 2005

Dziękuję bardzo Joasi za przesłanie plików . Jestem bardzo wdzięczna!!!

pixie

Postautor: pixie » 23:23, ndz, 06.mar 2005

hello!
ja bylam na super koncercie Robbiego....bylo really cool!

Awatar użytkownika
Iza
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum
Posty: 386
Rejestracja: 19:52, pn, 27.gru 2004

Postautor: Iza » 19:53, pt, 11.mar 2005

wlasnie sobie poczytalam stare wypowiedzi na forum o koncercie i tak sie jakos wzruszylam. dla mnie ten koncert to bylo chyba najlepsze wydarzenie w zyciu. prosze was, zeby ktos mi przeslal te pliki o ktorych tutaj rozmawialiscie, co jest sto lat itd. bardzo prosze, naprawde bede bardzo ale to bardzo wdziczna, bo ja tego nie mam. podac maila? izka_g@poczta.onet.pl
naprawde prosze o przeslanie!
plisssssssss
"I don't know exactly what that means, but I'm really proud of that" [Rob Williams]

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Sylver_Star
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Posty: 1880
Rejestracja: 16:38, śr, 31.sie 2005
Lokalizacja: Cz-wa
Kontaktowanie:

Postautor: Sylver_Star » 08:17, śr, 02.lis 2005

cześć, wiem że to troche stary temat, ale akurat przez przypadek go znalazłam i mam ogrooomną prośbe. jeśli ktoś jeszcze ma te pliki, to bładam prześlijcie mi na: sylver_star@poczta.onet.pl bede strasznie wdzięczna, bo jeszcze tego nie słyszałam. z góry dzieki :*
Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
idzik
Zaawansowana Robsesja
Zaawansowana Robsesja
Posty: 158
Rejestracja: 10:50, pt, 10.gru 2004
Lokalizacja: Kraków

Postautor: idzik » 11:44, śr, 02.lis 2005

I LOVE YOU też,ze Spodka nie mam żadnych audio-wizualnych pamiątek,a chętnie bym powspominał :cry:

Obrazek
idzio@interia.pl -God bless You!
"Elvis, grant me the serenity to accept the things I cannot change.
The courage to change the things I can..
And the wisdom to know the difference."
Obrazek

pixie

Postautor: pixie » 18:18, śr, 02.lis 2005

zdjęcia są na odyssey.pl ;)
a ktoś to nagrywał?

Awatar użytkownika
Magda_76
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 1416
Rejestracja: 22:15, sob, 19.lut 2005
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Magda_76 » 18:23, śr, 02.lis 2005

Zdaje się, że Joasia na dyktafon.
Mogę powysyłać, ale wolałabym Skypem, bo poczta mi szaleje
Obrazek

JoannaD_arc

Postautor: JoannaD_arc » 19:46, śr, 02.lis 2005

Koleżanka, z która byłam na koncercie przemyciła dyktafon :-D Pan ochroniarz sprawdzał jej rzeczy, ale tak go zagadałyśmy ze go nie zauważył...i całe szczęście... teraz piękne wspomnienia moga trwać wiecznie :lol: :lol: :lol: :lol:

Awatar użytkownika
idzik
Zaawansowana Robsesja
Zaawansowana Robsesja
Posty: 158
Rejestracja: 10:50, pt, 10.gru 2004
Lokalizacja: Kraków

Postautor: idzik » 21:15, śr, 02.lis 2005

JoannaD_arc pisze:... teraz piękne wspomnienia moga trwać wiecznie :lol: :lol: :lol: :lol:

I całe szczęście!!!!!!!!!!!!!!! :D .Bóg zapłać za przesłane mp3 z koncertu :przytul: .JoannaD_arc-YOU'RE MY ANGEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Obrazek
"Elvis, grant me the serenity to accept the things I cannot change.

The courage to change the things I can..

And the wisdom to know the difference."

Obrazek

Awatar użytkownika
Sylver_Star
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Posty: 1880
Rejestracja: 16:38, śr, 31.sie 2005
Lokalizacja: Cz-wa
Kontaktowanie:

Postautor: Sylver_Star » 21:34, śr, 02.lis 2005

JoannaD_arc - YOU'RE MY ANGEL TOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dzięki Ci wielkie za te mp3. jesteś kochana :*
Obrazek



Obrazek

Ola =]
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum
Posty: 303
Rejestracja: 20:53, sob, 09.lip 2005
Lokalizacja: Mielno
Kontaktowanie:

Postautor: Ola =] » 21:42, śr, 02.lis 2005

Ja juz dawno dostalam...Ale chciałam tak oficjalnie podziekować!!!
Te mp3 sa niesamowite, nie?? Maja w sobie to "coś"..Eh, wspaniałe poprostu.....Sluchając je czuje sie jak bym tam była!!!!!!!:):):):):)

Awatar użytkownika
MoniQuae
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 543
Rejestracja: 15:21, wt, 16.sie 2005
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Postautor: MoniQuae » 10:10, czw, 03.lis 2005

jejku ja dopiero teraz tego slucham!! tam bylo cudownie dziekuje za nagranie, poprostu super. Zazdroszcze wam ze tam bylyscie (i byliscie ;)) :banan:
Our Love Is Like a Wind I Can't See It But I Can Feel It ...
You think you're special, You are, I can see it in your eyes...
Obrazek

Awatar użytkownika
stokrotka1989
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Posty: 2703
Rejestracja: 12:37, pn, 15.lis 2004
Lokalizacja: Kalisz
Kontaktowanie:

Postautor: stokrotka1989 » 18:53, ndz, 06.lis 2005

aj, przypominam ze to juz dzisiaj druga rocznica tego koncertu :)

Awatar użytkownika
Radek83
Administrator Forum
Posty: 1249
Rejestracja: 22:51, pn, 08.lis 2004
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Radek83 » 21:03, ndz, 06.lis 2005

rzeczywiście! to już 2 lata od koncertu w Katowicach! Żałuję, że się nie zdecydowałem na niego...
Obrazek

pixie

Postautor: pixie » 21:44, ndz, 06.lis 2005

dzisiaj?!?! awww.....chyba otworze swój...wpis o koncercie...

Awatar użytkownika
Sylver_Star
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Posty: 1880
Rejestracja: 16:38, śr, 31.sie 2005
Lokalizacja: Cz-wa
Kontaktowanie:

Postautor: Sylver_Star » 22:11, ndz, 06.lis 2005

ale fajnie, nawet nie wiedziałam ;)
Obrazek



Obrazek

Awatar użytkownika
idzik
Zaawansowana Robsesja
Zaawansowana Robsesja
Posty: 158
Rejestracja: 10:50, pt, 10.gru 2004
Lokalizacja: Kraków

Postautor: idzik » 01:19, pn, 07.lis 2005

No przecież-6.XI :eh: ,i to już 2 lata..jak ten czas leci..ALE BYŁO FAJNIE :!: :!: :!: :lol2: :lol2: :lol2:


Obrazek
"Elvis, grant me the serenity to accept the things I cannot change.

The courage to change the things I can..

And the wisdom to know the difference."

Obrazek

Awatar użytkownika
inferno
Fan
Fan
Posty: 33
Rejestracja: 21:27, ndz, 14.lis 2004
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: inferno » 13:26, pn, 07.lis 2005

Ale super :). Mój topic sie nieżle rozrósł :). Faktycznie dwa lata od koncertu minęlo... Ale ten czas leci. A koncert pamiętam jak dzis :).
Ostatnio zmieniony 15:17, śr, 17.wrz 2008 przez inferno, łącznie zmieniany 1 raz.

Gość

Postautor: Gość » 14:47, pn, 07.lis 2005

JoannaD_arc a przepraszam ze pytam, gdzie schowałyście ten dyktafon??


Wróć do „Koncerty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron