Trasa "Close Encounters" 2006

Dyskusje o koncertach Robbiego.

Moderator: Moderatorzy

sheya

Postautor: sheya » 20:05, czw, 13.lip 2006

No to póki co mamy ok. 35 osób z forum (wraz z osoami towarzyszącymi). Super. :!: Sporo nas będzie. Im więcej, tym lepiej :hoop: Myślę, że będziemy widoczni + te super flagi :D :klaszcze:

Awatar użytkownika
Sylver_Star
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Posty: 1880
Rejestracja: 16:38, śr, 31.sie 2005
Lokalizacja: Cz-wa
Kontaktowanie:

Postautor: Sylver_Star » 20:15, czw, 13.lip 2006

boże, mam motylki w brzuchu już :banan: :twisted: :P
Obrazek

Obrazek

Sinead
Fan
Fan
Posty: 9
Rejestracja: 17:47, wt, 11.lip 2006

2 wolne miejsca do Budapesztu

Postautor: Sinead » 00:12, sob, 15.lip 2006

Dwa wolne miejsca w aucie na koncert w Budapeszcie.
Oczywiście zrzutka na paliwo i opłaty chyba coś koło 120-130zł na osobę w obydwie strony z opłatami za przejazd, z paliwem.
Szukamy osób z okolicy Katowic, Sosnowca, Dąbrowy Górniczej, osoby chętne z innych miast które by dojechały do Katowic lub Sosnowca.
Mniej więcej plan był by taki jechać w z 18 na 19 w nocy mniejszy ruch na ulicach. Będziemy w Budapeszcie rano troszkę się zdrzemnąć, pozwiedzać i na koncert po koncercie pojechać gdzieś przenocować najlepiej najtańszym kosztem czyli np. namiot lub jak ktoś woli hotel i powrót do domu.
Oczywiście wielkich bagaży by się nie brało.
Osoby chętne proszę zgłaszać się meilowo extrabetab@interia.pl, telefonicznie 505824380 i przez gg. 3112435

Awatar użytkownika
Alida
Super Max Robviously Robsessed
Super Max Robviously Robsessed
Posty: 3434
Rejestracja: 22:26, pn, 22.lis 2004
Lokalizacja: Niemcy
Kontaktowanie:

Postautor: Alida » 11:03, sob, 15.lip 2006

Sinead - prosze nie pisz w kazdym temacie swojego ogłoszenia :roll: w jednym wystaczy - napewno juz wszyscy przeczytali co napisałeś ,widocznie chetnych nie ma ,bo kazdy juz jakis dojazd ma załatwiony
Obrazek
''If God closes the door...he opens the window'';)

Awatar użytkownika
ammanda
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 1136
Rejestracja: 15:08, sob, 02.kwie 2005
Lokalizacja: Gliwice/Wrocław
Kontaktowanie:

Postautor: ammanda » 13:33, sob, 15.lip 2006

Co do tej listy to jeszcze ja jadę, no ale cóż;) Aha, jeszcze pixie;)
Obrazek
19.07.2006 - Budapest - My First Rob's
Concert - The best day of my life

Awatar użytkownika
Alida
Super Max Robviously Robsessed
Super Max Robviously Robsessed
Posty: 3434
Rejestracja: 22:26, pn, 22.lis 2004
Lokalizacja: Niemcy
Kontaktowanie:

Postautor: Alida » 20:30, sob, 15.lip 2006

juz dopisuje- bo jeszcze o Kris Kraku zapomnialysmy :wink:
Obrazek

''If God closes the door...he opens the window'';)

Awatar użytkownika
klaudia
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum
Posty: 486
Rejestracja: 16:32, sob, 25.lut 2006
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Postautor: klaudia » 06:59, ndz, 16.lip 2006

Własnie wrócił mój brat i oto jakie zdjęcie zrobił,zwrócicie uwage na samochód z przodu (biała limuzyna) :D zdjęcie było robione w Brukseli w dzien koncertu Robbka. Ciekawe czy to on był????

http://i80.photobucket.com/albums/j186/ ... kkk086.jpg
Obrazek

Awatar użytkownika
Sylver_Star
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Posty: 1880
Rejestracja: 16:38, śr, 31.sie 2005
Lokalizacja: Cz-wa
Kontaktowanie:

Postautor: Sylver_Star » 08:54, ndz, 16.lip 2006

hmmmm :D:D:D
Obrazek



Obrazek

Awatar użytkownika
klaudia
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum
Posty: 486
Rejestracja: 16:32, sob, 25.lut 2006
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Postautor: klaudia » 09:04, ndz, 16.lip 2006

Ale jaka to zagadka,kto siedzi w tej limuzynie,prawie taka jak czy ufo jest czy nie ma
Obrazek

Awatar użytkownika
Alida
Super Max Robviously Robsessed
Super Max Robviously Robsessed
Posty: 3434
Rejestracja: 22:26, pn, 22.lis 2004
Lokalizacja: Niemcy
Kontaktowanie:

Postautor: Alida » 09:29, ndz, 16.lip 2006

fajna limuzyna ale za Robkiem by jechalo jeszcze pare innych aut z ochrona mysle :roll:
Obrazek

''If God closes the door...he opens the window'';)

sheya

Postautor: sheya » 09:46, ndz, 16.lip 2006

Mnie isę też tak wydaje, a poza tym, to jak dotąd to Rob nie jeździł limuzynami :wink: Tylko taki zwykłmymi samochodami, tylko trochę większymi. :wink:

kingus

Postautor: kingus » 14:04, sob, 22.lip 2006

ksiolka pisze:
Alida pisze:Love me tender


To bylo gdzies wczesniej przez Robka spiewane :roll: ? To jest jego piosenka :roll: ? Ma ktoś :roll: ?


http://www.youtube.com/watch?v=3D6xC3ua ... ed&search=

Awatar użytkownika
Sylver_Star
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Posty: 1880
Rejestracja: 16:38, śr, 31.sie 2005
Lokalizacja: Cz-wa
Kontaktowanie:

Postautor: Sylver_Star » 11:05, pn, 24.lip 2006

słyszeliście że w Milanie Rob zaśpiewał Rudebox?????!!!!!!!!! mam linka do filmiku wiec jesli ktos chce, niech sie zgłasza. Świetne wykonanie :D :twisted: :banan:
Obrazek



Obrazek

Awatar użytkownika
agatka_s
Fan
Fan
Posty: 5
Rejestracja: 14:15, czw, 20.lip 2006
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Postautor: agatka_s » 12:09, pn, 24.lip 2006

Dzięki uprzejmości Sylver_Star już obejrzałam Rudebox z Milanu :lol:
Kurcze to jest zupełnie inny Robbie.... ale chyba mi sie spodoba :D
A ten "robocik" na koniec byl po prostu extra!

kingus

Postautor: kingus » 20:03, pn, 24.lip 2006

na oficjalnej stronie Robka mozna wygrac bilet na koncert w Berlinie 27.07.

Awatar użytkownika
ammanda
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 1136
Rejestracja: 15:08, sob, 02.kwie 2005
Lokalizacja: Gliwice/Wrocław
Kontaktowanie:

Postautor: ammanda » 15:16, wt, 25.lip 2006

agatka_s pisze:Dzięki uprzejmości Sylver_Star już obejrzałam Rudebox z Milanu :lol:
Kurcze to jest zupełnie inny Robbie.... ale chyba mi sie spodoba :D
A ten "robocik" na koniec byl po prostu extra!


Ehh...no właśnie, ja już chyba kompletnie zwariowałam....gdyby śpiewał to ktoś inny w życiu nie zainteresowałabym się tą piosenką...ale z ust Robka chyba wszystko przyjmę;))
Obrazek

19.07.2006 - Budapest - My First Rob's

Concert - The best day of my life

Awatar użytkownika
klaudia
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum
Posty: 486
Rejestracja: 16:32, sob, 25.lut 2006
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Postautor: klaudia » 20:37, śr, 26.lip 2006

własnie sciagnełam i powiem ze z rapem Robbcia to utwór jest boski, jak mnie juz przed monitorem ruszało to czuje ze cała płytka bedzie dobra :D no i jeszcze ten robocik Robbuusia mnie rozwalił chyba nie zasne ,bo w głowie cały czas mam : fuck the matrix, a-d-i-d-a-s old school .... rudebox tararira why u so nasty ale fajne ,lepsze niz te mp3 co dostałam :D :D :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Sylver_Star
Max Robviously Robsessed
Max Robviously Robsessed
Posty: 1880
Rejestracja: 16:38, śr, 31.sie 2005
Lokalizacja: Cz-wa
Kontaktowanie:

Postautor: Sylver_Star » 19:34, pt, 11.sie 2006

a mam pytanko, czy ktoś wie o ktorej zacznie sie ten koncert w Wiedniu 19.08? i czy na 100% bedzie w radiu zet? wyjeżdząm i chcialabym sobie ustawic nagrywanie na kompie, wiec prosze o szybka odpowiedz ;) z gory dzieki :D
Obrazek



Obrazek

Awatar użytkownika
Alida
Super Max Robviously Robsessed
Super Max Robviously Robsessed
Posty: 3434
Rejestracja: 22:26, pn, 22.lis 2004
Lokalizacja: Niemcy
Kontaktowanie:

Postautor: Alida » 20:18, sob, 19.sie 2006

czy liczyl ktos ile lacznie koncertow Robb dal i da tej trasy?
Obrazek

''If God closes the door...he opens the window'';)

Awatar użytkownika
Andulka
Robviously Robsessed
Robviously Robsessed
Posty: 1489
Rejestracja: 22:01, śr, 07.gru 2005
Lokalizacja: Niemcy
Kontaktowanie:

Postautor: Andulka » 21:33, sob, 19.sie 2006

Do tej pory dal juz te koncerty :

10.04 Durban
13.04 Kapstadt
17.04 Pretoria
09.06 Dublin
13,14.06 Bruksela
17.06 Paryz
21,22,24,25.06 Amsterdam
1,2.07 Göteborg
6,7.07 Kopenhaga
10,11.07. Dresdno
14,15.07. Hamburg
19.07 Budapeszt
22.07 Mailand
27,28.07. Berlin,
1,2,3.08 Monachium
8,9.08 Kolonia ( bylam,bylam,bylam-hihi :wink: )
12,13.08. Hockenheim
19.08 Wieden
Czyli dal juz 35 koncertow !!!!!!!!!! NIezle !!!!!!!!!!!!

A te jeszcze przed nim :
23,24.08 Berno
1,2.09 Glasgow
8,9.09 Leeds
14,15,16,18,19.09 Londyn

Czyli jeszcze 11 przed nim !!!!!!!!!! Szok!!!!
Czy zapomnialam o jakims koncercie??? 8)


Wróć do „Koncerty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron